Тема: Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.
https://youtu.be/v-BIRlSa6HE - відео до перегляду
Завдання: під час уроку виписати коротко правила, подивитися відео та обов'язково пройти тест (на оцінку).
Опрацювати § 3, а саме: прочитати, скласти план, відповісти усно на питання в кінці параграфа. Принести на урок обов'язково зошит, виконаємо практичну роботу . Відео до перегляду:
Правила поведінки під час повітряної тривоги
Рекомендуємо на смартфони завантажити програму-оповіщення “Повітряна тривога”, оскільки не завжди можна почути сигнал з вулиці.
У будівлі: взяти тривожний рюкзак, зайти в укриття (це може бути підвальне приміщення чи паркінг для машин); якщо немає спеціального укриття, то спуститись на нижчі поверхи будівлі та обрати місце далі від вікон.
У квартирі: якщо немає змоги спуститись в укриття, то важливо знайти місце далі від вікон за несучою стіною (доволі часто це біля вхідних дверей) “Правило двох стін” , в жодному випадку не підходити до вікон, сісти на підлогу; накритись ковдрою чи іншими речами з головою.
У потязі: пригнутись нижче рівня вікон та закрити голову руками.
На вулиці: зайти в найближче укриття (доволі часто в містах є позначки “укриття” або позначки маршруту до нього).
Якщо немає змоги знайти найближче укриття, то важливо: триматись на відстані від магазинів з вітринами, лягти на землю біля високого бордюру, бетонних блоків, закрити голову руками. Якщо почули десь вибухи, то залишайтесь в безпечному місці. Виходити з укриття можна не раніше ніж за 10 хвилин після відбою повітряної тривоги.
Правила поведінки під час артобстрілів: - Коли знаходитесь вдома та чуєте вибухи чи стрільбу, не можна бігти до вікна, щоб подивитись, що там відбувається, потрібно ховатись в укритті. - Якщо ви почули вибухи, коли були на вулиці, то негайно лягайте на землю, туди, де бачити виступ (наприклад, бетонні конструкції) чи яму, канаву. - Небезпечно ховатись у під’їздах, арках, біля припаркованих машин. - Закривайте долонями вуха та відкривайте рот, щоб уберегтись від травми від надлишкового тиску.
Правила поведінки під час евакуації зі зруйнованого будинку:
- якщо ви почули сильний вибух і перебуваєте у будівлі або відчули, що будівля втрачає стійкість, деформується – покиньте будівлю якомога швидше;
- оцініть, в якому стані ваше помешкання, щоб ретельно продумати план евакуації;
- якщо є можливість, намагайтесь сповістити про себе всіма можливими способами: зателефонуйте, стукайте по трубах (інших металевих предметах)
- за можливості надайте собі першу домедичну допомогу;
- скористайтесь сходами для евакуації зі зруйнованого будинку;
- тримайтесь стіни, коли йдете по сходах, якщо вона без тріщин та пошкоджень;
- якщо є дим, то прикрийте рот та ніс вологою тканиною, якщо є така можливість; НІ В ЯКОМУ ВИПАДКУ НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЛІФТ!
- Якщо можливості залишити будівлю немає, то намагайтеся зайняти найбільш вигідну позицію, що допоможе вам зменшити небезпеку. Це можуть бути отвори дверей, кути (якщо у куті стоїть стіл, то можна сховатися під ним), місце під балками та каркасами
6б-01.06; 6в-02.06
Вітаю! Сьогодні проводимо підсумкове асинхронне заняття.
Перегляньте відео, щоб повторити правила безпечної поведінки влітку, на водоймах, у лісі, з електроприладами, з вибухонебезпечними предметами, згадати правила безпеки в інтернеті, правила дорожнього руху, правила пожежної безпеки.. Пам'ятайте та використовуйте усі правила у своєму житті. Успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=_Q3cDz-0yAA
https://www.youtube.com/watch?v=U2BKjzjmSg8&t=2s
https://m.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=gx7XHXAL2_g
https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/
Мультфільм "Безпека в інтернеті"
Мультфільм "Про безпеку надворі" -
https://m.youtube.com/watch?v=tHWaT-8KYe8
6б-25.05; 6в-26.05
Доброго дня! Сьогодні заняття асинхронне.
Вивчаємо тему: Психоактивні речовини і здоров'я.
Перегляньте відео, зробіть правильні висновки.
Питання часу: "А як саме я буду вчиняти?", "Що допоможе мені протистояти тиску?", "Наскільки корисна для мене ця інформація?"
https://m.youtube.com/watch?v=rKPbCpTmhuI&feature=emb_logo
https://m.youtube.com/watch?v=Is90tyDA3bM&feature=emb_title
https://m.youtube.com/watch?v=3z-y-U4Hqq4&feature=emb_logo
https://m.youtube.com/watch?v=ekH-l2GoI9E&feature=emb_logo
6б-11.05; 6в-12.05. Вітаю! Продовжуємо працювати у дистанційному режимі, заняття - асинхронне. Хто не встиг виконати тематичну роботу (дивись нижче), будь ласка, зробіть на уроці або коли буде зручно, та надішліть роботу на пошту або вайбер, не пізніше наступного уроку. 6б не виконали - 9 учнів та учениць, 6в - 8 учнів та учениць
Ознайомтеся з матеріалом, поміркуйте над пунктами плану, перегляньте відео.
6б-04.05; 6в-05.05. Вітаю! Проводимо синхронне заняття, посилання:
meet.google.com/cbp-zyfi-bjk початок за розкладом.
Тема: Правила дорожнього руху для велосипедистів.
1. Перевезення вантажів та пасажирів , ст. 137-138.
https://m.youtube.com/watch?v=O00fZMjn-TM&feature=emb_logo
https://m.youtube.com/watch?v=DDUur64BYpE&feature=emb_logo
2. Правила виконання маневрів на велосипеді, ст. 139-140.
3. Усно виконати завдання на ст. 140.
6б-27.04; 6в-28.04
Вітаю! Шановні, сьогодні ви відповідаєте на питання тематичної роботи під час уроку ( або пізніше), тому урок асинхронний, наступний урок - синхронний з оголошенням результатів. Учні та учениці, які пройшли олімпіаду, звільняються від написання роботи ( мають вже результат). Виконати на окремому листку, фото роботи надіслати на пошту ee526442@gmail.com
Тематична робота "Безпека в побуті та навколишньому середовищі"
уч-..... 6......класу........................................(прізвіще, ім"я)
(Питання не переписувати). Для відповіді оберіть декілька питань але з кожного кольору, всього має бути обрано 11 питань , одна правильна відповідь - один бал.
1.Які аварії називають катастрофами. 2. Напиши про шкідливі наслідки аварії та катастроф.
3. Що означає сигнал "Увага всім!". 4. Напиши 4 ознаки викиду шкідливих речовин у повітря.
5. Які ти знаєш елементи захисного одягу? 6. Які методи очищення води ти знаєш?
7. Які 4 правила допоможуть тобі уникнути затоплення помешкання?
8. Які ти знаєш підручні засоби гасіння пожежі? 9. Три умови виникнення пожежі .
10 Причини пожежі в оселі (не менше 4). 11. Правила пожежної безпеки (написати чотирі). 12. Що таке евакуація?
13. Для гасіння яких видів пожеж використовується порошковий вогнегасник?
14. Як захистити органи дихання у зоні пожежі? 15. Ваші дії у разі загоряння одягу?
16. Ваші дії, якщо у квартирі відчуваєтьсч запах газу.
17. Опиши 4 правила безпечного користування побутовими електроприладами.
18. Правила безпечного зберігання засобів побутової хімії.
6б-20.04; 6в-21.04
Доброго ранку! Вітаю усіх учасників олімпіади, в основному це переможці, ще мають бонус - зарахований залік на відмінно. Приєднуйтесь та перемагайте! Успіхів! Сьогодні заняття - асинхронне, під час якого ви знайомитися з інформацією та є можливість взяти участь, відповісти на питання олімпіади.
Тема: Безпека руху велосипедиста. § 29 . Відео до перегляду надано.
Цю тему вивчаєма два урока, вона потрібна і важлива, оскільки багато хто з вас користується велосипедом влітку. 26 травня відзначається Міжнародний день велосипедиста. Вивчаємо та поглиблюємо знання з безпеки та првил дорожнього руху для велосипедистів.
1. Елементи конструкції велосипеда. (ст.135-136).
2. Одяг та засоби безпеки для велосипедиста. (ст.136)
https://m.youtube.com/watch?v=yW3W55XNda0&feature=emb_logo
https://m.youtube.com/watch?v=APszLfwRj0Y&feature=emb_logo
3. ПДР для велосипедиста (ст. 137)
Завдання: подивитися відео, прочитати матеріал параграфу; запам"ятати основні положення, намалювати в зошиті три дорожних знака для велосипедистів (ст. 137)
https://m.youtube.com/watch?v=iUOweV1NC2Y&feature=emb_logo
6б-13.04; 6в-14.04 Запрошую на синхронний урок за посиланням - meet.google.com/cbp-zyfi-bjk початок за розкладом.
Тема: Дії учнів у разі аварії на підприємстві.
Уважно прочитати матеріал на ст. 130-134. Ваші дії:
1. У школі: зібрати речи та точно діяти за вказівками вчителя.
2. Надворі: послухати уважно повідомлення, прочитати в інших джерелах інформацію про подію, діяти відповідно до рекомендацій.
3. Вдома: виконувати вказані дії, не виходити з квартири або будинку, не випускати тварин на вулицю, зробити квартиру, вимкнути усі прилади, газ, воду, мати запаз води та їжі.
4. Правила евакуації (ст. 133). 5. Захисний одяг (ст.133).
Завдання: прочитати параграф, усно відповісти на питання завдання на ст. 134.
https://m.youtube.com/watch?v=-Cr0ojqAZd0&feature=emb_logo
6б-30.03; 6в-31.04
Доброго ранку! Сьогодні вивчаємо дуже потрібну тему.
Запрошую на синхронний урок за посиланням - meet.google.com/cbp-zyfi-bjk
Тема: Проживання у промисловій зоні. План.§ 28.
1. Види промислових об"єктів.
2. Аварії, що призводять до загибелі людей називають катастрофами.
4. Шкідливі наслідки аварій та катастроф: - пожежі; - вибухи; - викиди небезпечних речовин у повітря; - забруднення отруйними речовинами водойм та грунтів; - травмування або загибель людей.
5. Групи небезпечних об"єктів (ст. 130). Виписати основне.
6. Ознаки викиду шкідливих реяовин у повітря:
різкий неприємний запах, незвичайний за кольором пил; стовбур диму; жовтіють рослини або покриваються темними плямами або слизом; гинуть комахи, птахи, риби.
7. "Увага всім!" - що це за сигнал, що його супроводжує, яка його роль. Знайти на ст. 131, прочитати та запам"ятати.
8. Дії населення після сигналу "Увага всім!" (ст. 131), вичити.
Завдання: прочитати матеріал у параграфі, записати у зошит розгорнутий план та визначення, виконати завдання пунктів плану.
Другу частину параграфу розберемо на наступному уроці.
Шановні, сьогодні виконайте самостійну роботу (вказувати обов"язково прізвіще) - це буде перша частина залікової роботи ( параграф 27). Виконати на окремому листку та фото надіслати.
Далі - переходимо до параграфу 29: продовжуємо вивчати правила дорожнього руху для велосипедистів.
Самостійна робота уч-..... 6......класу........................................(прізвіще, ім"я)
(Питання можете не переписувати)
1. Що таке пожежа? 2. Умови виникнення пожежі (трикутник вогню).
3. Причини пожежі в оселі (написати не менше 4).
4. Правила пожежної безпеки (написати чотирі).
5. Скільки часу триває початкова стадія пожежі? 6. Що таке евакуація?
7. Які ти знаєш підручні засоби гасіння пожежі?
8. Для гасіння яких видів пожеж використовується порошковий вогнегасник?
9. Як захистити органи дихання у зоні пожежі?
10. Ваші дії у разі загоряння одягу?
11. Чому слід додержуватися правил пожежної безпеки?
За кожну правильну відповідь - 1 бал.
6а,6в-20.04; 6б-21.04; 6г-22.04.
Доброго дня! Шановні, цей тиждень - "Тиждень безпеки"
Сьогодні під час синхронного уроку ми разом дивимось відео на тему "Безпека на воді та біля водойм", "Порятунок на воді" Відео розташоване трохи нижче.
Результатом перегляду має бути малюнок (в кольорі) на цю тему, його надіслати на пошту, якщо не получається - на Viber. В п"ятницю - останній день, щоб здати малюнок. Під час перегляду ви побачите зразки малюнків. В школі на цьому тиждні проходить конкурс плакатів та малюнків на тему "Безпека нашого життя" Ви вивчали у квітні небезпечні ситуації на підприємстві, у промисловій зоні, під час пожежі. На ці теми теж можна виконати малюнок. За участь у конкурсі заплановані призи.
Відеоматеріали обов"язкові до перегляду під час уроку.
1. Правила поведінки на воді :
https://m.youtube.com/watch?v=0Cq3lu_eELg&feature=emb_logo
https://m.youtube.com/watch?v=zFAHWaZA_2s&feature=emb_logo
https://m.youtube.com/watch?v=e7NrS30g9Bk&feature=emb_logo
Тема: Стилі спілкування та види стосунків. (параграф 17, 18)
1. Люди щодня спілкуються між собою по-різному, стилі спілкування змінюються, чіткого розміжування немає. Ваші успіхи залежать від того, наскільки добре ви оволодієте стиліми спілкування. Прочитайте на ст. 87, які бувають стилі, проаналізуйте та виберіть , який стиль притаманний саме вам.
2. Коли ми спілкуємося, то впливаємо на емоційне здоров"я один одного, щоб його зберегти потрібно набути навички упевненої поведінки. На ст. 88 прочитайте поради для упевненої поведінки.
3. Стосунки - це зв"язок, між людьми, які добре знають один одного. Види стосунків: зі ст. 90 виписати види стосунків і подумати з ким у житті у вас виникли родинні, приятельські, товариські та дружні стосунки.. Прочитати характеристику цих стосунків (ст. 91-92).
Здорові стосунки - запорука щасливого, успішного життя, коли відчуваєш потребу у спілкуванні, мало стресів, хвороб, зростає самоповага.
Нездорові стосунки характеризуються підозрами, егоїзмом, бажанням все контролювати і підкоряти.
Біля кожної людини багато інших людей і потрібно знайти свій стиль спілкування з кожним, щоб покращити життя і здоров"я.
Завдання: прочитати параграф 17-18, виписати в зошит підкресленийй текст, виконай (усно) завдання на ст.89 та 93 під назвою "Моделюй-набувай життєвих навичок".
6а-12.01; 6б -13.01; 6в - 12.01; 6г - 14.01.21 р.
Доброго дня! Шановні, починаємо вивчати новий розділ.
Розділ: Соціальна складова здоров"я.
Тема:Спілкування людей, спілкування і здоров"я (& 16)
1. Спілкування - це обмін думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями - це є комунікація (контакт).
2. Роздивіться малюнок на ст. 81, який висновок можно зробити? Про відповідальність та взаєморозуміння обох сторін під час спілкування.
3. Випишить з параграфа види засобів комунікації (ст. 82-83)
4. Люди спілкуються по-різному, це залежить від багатьох причин, але є правила культурного спілкування, за допомогою яких ми почуваємо себе здоровішими.
Правила культурного спілкування :1. Говори тільки про те, що знаєш. 2. Не використовуй у розмові грубих слів. 3. Не говори швидко, не ковтай слова. 4. не намагайся перекричати співрозмовника. 5. Будь привітним у розмові. 6. Зважай на людину, з якою розмовляєш.
5. Попрацюйте з таблицею на ст. 84 (усно), зробіть для себе висновок: - Щоб бути успішним, я розвиваю у собі вміння говорити, слухати, розуміти співбесідника.
Завдання:: прочитати параграф 16, виписати у зошит те, що підкреслено, виконайте завдання.