Основи здоров"я 6 клас

Вітаю! Для усіх 6 класів.

Тема: Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

https://youtu.be/v-BIRlSa6HE - відео до перегляду

План.
1. Поняття - пожежа. 2. "Трикутник вогню". 3. Види горючих та негорючих речовин. 
4. Причини пожежі в оселі. 5. Стадії розвитку пожежі. 6. Правила пожежної бепеки. 
7. Поняття - евакуація. 8. Засоби пожежогасіння. 9. Захист органів дихання. 
10. Дії у разі загоряння одягу.







Завдання: під час уроку виписати коротко правила, подивитися відео та обов'язково пройти тест (на оцінку). 
Посилання на тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2469618
Надсилати результат не потрібно.

Вітаю!
 6г 10-20.03 навчається дистанційно, сьогодні урок асинхронний.
Завдання для учнів усіх форм навчання.
Опрацюйте наданий матеріал, виконайте завдання та подивіться відео.
10.03.23.   Тема: Безпека у побуті
Ознайомимося та проаналізуємо декілька питань з теми..
1. Що для вас є комфорт у помешканні? 2. Чи безпечно використовуєте усі принади комфорту? 3. Чи знаєте правила користування приладами різного призначення?
4. Поняття водогін, правила користування.
Робимо висновок після уроку: якщо є підручник почитаєте ст. 107-109, якщо немає підручника - дивитесь відео. Наступного разу (за бажанням)  розповісте про водогін та воду у нашої оселі.








Отже: Тема: § 21. Стосунки з однолітками. Підліткові компанії 
"Кожна людина незалежно від віку, статі та століть має природну потребу - мати друзів та компанію".
1. Дайте відповідь на такі питанн:
- Що людині дає компанія? - А що вимагає? - Які бувають компанії на ваш погляд?
2. Назвіть приказки про стосунки та дружбу:
"З ким поведешся, від того й наберешся", Скажи мені , хто твій друг, і я скажу хто ти", "Один - за всіх, всй - за одного". Ще які можете пригадати?
3. Прочитати на ст. 101 про підліткові компанії.
4. Види компаній: дружні, недружні, небезпечні. Характеристика компаній (ст. 102-103).
5. Практична робота: "Ознаки моєї компанії" Охарактеризуй свою компанію з точки зору здоров'я, безпеки, розвитку та впливу на твій характер. Міркування запиши в зошиті.
6. Ознайомся з додатками в кінці підручника №9, №12.. За бажанням пройди тест - додаток №13.



Доброго дня! Тиждень 28.11-02.12 - асинхронне заняття, під час якого ви проходите підсумковий тест, який надісланий у ваші вайбер-групи класу.
Результати надсилати не потрібно. Стосується усіх форм навчання.
Вивчаємо тему пар.7 ст.37
"Профілактика йододефіциту. Перша допомога у разі харчових отруєнь".
УВАЖНО прочитати увесь матеріал, занотувати основні тези.
 Також на ст.151 у Додатку 5 є важлива інформація про штрих-коди - виписати перших 4 країни. 
Намалювати в зошиті/на листку   4 знака-позначки та підписати їх. Відео до перегліду.



Для тих, хто працює завжди дистанційно : скласти свій добовий раціон харчування , ст. 31 підручника допоможе. Відео переглянути.



Тема: Харчування і здоров'я. Відео до перегляду.
"Хочеш бути здоровим завжди? Харчуйся правильно!"



    № 4.   Завдання: під час асинхронного уроку сьогодні доопрацювати §4. Коротко записати в зошиті (для тих хто не виписав) про безпеку власної оселі, велосипеда, телефона. (ст.22-23).   Усно виконати завдання на ст.25 - "Моделюй-набувай життєвих навичок". Зошити будуть перевірятися.
Відео до перегляду.


№3 
Тема: Довкілля і здоров'я. Вплив природних чинників на здоров'я. Небезпека природного середовища.

Опрацювати § 3, а саме: прочитати, скласти план, відповісти усно на питання в кінці параграфа.  Принести на урок обов'язково зошит, виконаємо практичну роботу .          Відео до перегляду:


Асинхронне заняття 17.09.22 (суб=вівт)
Матеріал для обов'язкового ознайомлення:

Правила поведінки під час повітряної тривоги

Рекомендуємо на смартфони завантажити програму-оповіщення “Повітряна тривога”, оскільки не завжди можна почути сигнал з вулиці.

У будівлі:  взяти тривожний рюкзак, зайти в укриття (це може бути підвальне приміщення чи паркінг для машин);  якщо немає спеціального укриття, то спуститись на нижчі поверхи будівлі та обрати місце далі від вікон.

У квартирі: якщо немає змоги спуститись в укриття, то важливо знайти місце далі від вікон за несучою стіною (доволі часто це біля вхідних дверей) “Правило двох стін” , в жодному випадку не підходити до вікон, сісти на підлогу; накритись ковдрою чи іншими речами з головою.

У потязі:  пригнутись нижче рівня вікон та закрити голову руками.

На вулиці: зайти в найближче укриття (доволі часто в містах є позначки “укриття” або позначки маршруту до нього).

Якщо немає змоги знайти найближче укриття, то важливо: триматись на відстані від магазинів з вітринами, лягти на землю біля високого бордюру, бетонних блоків, закрити голову руками. Якщо почули десь вибухи, то залишайтесь в безпечному місці. Виходити з укриття можна не раніше ніж за 10 хвилин після відбою повітряної тривоги.

Правила поведінки під час артобстрілів: - Коли знаходитесь вдома та чуєте вибухи чи стрільбу, не можна бігти до вікна, щоб подивитись, що там відбувається, потрібно ховатись в укритті.  - Якщо ви почули вибухи, коли були на вулиці, то негайно лягайте на землю, туди, де бачити виступ (наприклад, бетонні конструкції) чи яму, канаву. - Небезпечно ховатись у під’їздах, арках, біля припаркованих машин. - Закривайте долонями вуха та відкривайте рот, щоб уберегтись від травми від надлишкового тиску.

Правила поведінки під час евакуації зі зруйнованого будинку:

  • якщо ви почули сильний вибух і перебуваєте у будівлі або відчули, що будівля втрачає стійкість, деформується – покиньте будівлю якомога швидше;
  •  оцініть, в якому стані ваше помешкання, щоб ретельно продумати план евакуації;
  •  якщо є можливість, намагайтесь сповістити про себе всіма можливими способами: зателефонуйте, стукайте по трубах (інших металевих предметах)
  • за можливості надайте собі першу домедичну допомогу;
  •   скористайтесь сходами для евакуації зі зруйнованого будинку;
  •  тримайтесь стіни, коли йдете по сходах, якщо вона без тріщин та пошкоджень;
  • якщо є дим, то прикрийте рот та ніс вологою тканиною, якщо є така можливість;            НІ В ЯКОМУ ВИПАДКУ НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЛІФТ!
  • Якщо можливості залишити будівлю немає, то намагайтеся зайняти найбільш вигідну позицію, що допоможе вам зменшити небезпеку. Це можуть бути отвори дверей, кути (якщо у куті стоїть стіл, то можна сховатися під ним), місце під балками та каркасами
Розділ "Життя і здоров'я людини"
                                                             №2. 
Тема: Вплив природи на людину.
1. Природні чинники та їх вплив на здоров'я. Прочитати, орієнтуючись на малюнки виконати практичну роботу, а саме: Описати, як потрібно вдягатися літом у спеку та взимку у мороз.
2. Правила поведінки дитини у громадському місці в умовах сьогодення. (обговорення)



                                                            №1.  
Тема: Безпека життєдіяльності. Ризики та небезпеки" § 1.
Прочитати параграф, обміркувати відповіді на питання по малюнках на ст. 7.
Знайти відповіді на питання: - що таке безпека життєдіяльності, - благополуччя, - ризик, - навички для здоров'я, - що таке екстремальні та надзвичайні ситуації.
        
1. Правила поведінки під час повітряної тривоги:
-у квартирі, -у школі (перерва, урок), - на вулиці, - у транспорті (потяг, авто, громадський транспорт)
2. Фактори виживання:
- готовність до дій у надзвичайних ситуаціях (далі НС), тобто: вивчати інструкції по безпеці, вміти використовувати рятувальні засоби різного призначння; - завжди мати волю до життя, не включати емоції, - знати прийоми саморятування; - загальна фізична підготовка; - колективне виживання зберігає життя кожному учаснику.
  3. Чинники виживання:
-уміння передбачати виникнення НС; - намагатися уникати НС; - вміти оцінити НС та власні можливості; - прийняти грамотне рішення та діяти; - бути спокійним, не поспішати; - боротися за життя завжди. Фактори виживання:
- готовність до дій у надзвичайних ситуаціях (далі НС), тобто: вивчати інструкції по безпеці, вміти використовувати рятувальні засоби різного призначння; - завжди мати волю до життя, не включати емоції, - знати прийоми саморятування; - загальна фізична підготовка; - колективне виживання зберігає життя кожному учаснику.
Відео до перегляду:



Посилання на онлайн-урок   Посилання на урок meet.google.com/dcd-tuud-wca              у разі виникнення технічних проблем завжди дивимось інформацію на блозі, працюємо з підручником, переглядаємо відео. (також для тих, хто працює дистанційно).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Матеріал за 2021-2022 н. рік

6б-01.06; 6в-02.06

Вітаю! Сьогодні проводимо підсумкове асинхронне заняття.

Перегляньте відео, щоб повторити правила безпечної поведінки влітку, на водоймах, у лісі, з електроприладами, з вибухонебезпечними предметами, згадати правила безпеки в інтернеті, правила дорожнього руху, правила пожежної безпеки.. Пам'ятайте та використовуйте усі правила у своєму житті.   Успіхів!

https://www.youtube.com/watch?v=_Q3cDz-0yAA

https://www.youtube.com/watch?v=U2BKjzjmSg8&t=2s

https://m.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=gx7XHXAL2_g 

https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/

Мультфільм "Безпека в інтернеті"

Мультфільм "Про безпеку надворі" -

https://m.youtube.com/watch?v=tHWaT-8KYe8



6б-25.05; 6в-26.05

Доброго дня! Сьогодні заняття асинхронне.

Вивчаємо тему: Психоактивні речовини і здоров'я.

Перегляньте відео, зробіть правильні висновки. 

Питання часу: "А як саме я буду вчиняти?", "Що допоможе мені протистояти тиску?", "Наскільки корисна для мене ця інформація?"

https://m.youtube.com/watch?v=rKPbCpTmhuI&feature=emb_logo

https://m.youtube.com/watch?v=Is90tyDA3bM&feature=emb_title

https://m.youtube.com/watch?v=3z-y-U4Hqq4&feature=emb_logo

https://m.youtube.com/watch?v=ekH-l2GoI9E&feature=emb_logo

6б-18.05; 6в-19.05 
Доброго дня! Заняття синхронне, посилання    meet.google.com/cbp-zyfi-bjk
Продовжуємо вивчати тему: Поведінка в екстремальних ситуаціях.
1.Які опіки називають хімічними?  2. Ознаки хімічних опіків (ст. 143)
3. Допомога при потраплянні хімічної речовини на шкіру. (ст. 143)
4. Допомога при потраплянні хімічної речовини в очі. (ст. 144).
5. Що робити з негашеним вапном , яке потрапило на шкіру. (ст.144)
6. Допомога при отруєнні ліками. 7 Допомога при отруєнні чадним газом (ст. 145)             

6б-11.05; 6в-12.05.         Вітаю! Продовжуємо працювати у дистанційному режимі, заняття - асинхронне. Хто не встиг виконати тематичну роботу (дивись нижче), будь ласка, зробіть на уроці або коли буде зручно, та надішліть роботу на пошту або вайбер, не пізніше наступного уроку.  6б не виконали - 9 учнів та учениць, 6в - 8 учнів та учениць

Ознайомтеся з матеріалом, поміркуйте над пунктами плану, перегляньте відео.

Тема: Поведінка в екстемальних ситуаціях. § 30.
На кожен пункт плану дати коротку відповідь (усно)
1. Номери телефонів аварійних служб.
2. Як повідомити рятувальні служби ( написати)
3. Звідки можна зателефонувати
4. Допомога при ураженні електрострумом.
Перша долікарська допомога (ПДД):
1. При ураженні електрострумом 
2. Як допомогти потерпілому §33
3. До кого звертатися по допомогу
4. Поведінка в екстремальних ситуаціях

6б-04.05; 6в-05.05. Вітаю! Проводимо синхронне заняття, посилання:

  meet.google.com/cbp-zyfi-bjk    початок за розкладом.  

Тема: Правила дорожнього руху для велосипедистів.

1. Перевезення вантажів та пасажирів , ст. 137-138.

https://m.youtube.com/watch?v=O00fZMjn-TM&feature=emb_logo

https://m.youtube.com/watch?v=DDUur64BYpE&feature=emb_logo

2. Правила виконання маневрів на велосипеді, ст. 139-140.

3. Усно виконати завдання на ст. 140. 

6б-27.04; 6в-28.04 

Вітаю! Шановні, сьогодні ви відповідаєте на питання тематичної роботи під час уроку ( або пізніше), тому урок асинхронний, наступний урок - синхронний з оголошенням результатів. Учні та учениці, які пройшли олімпіаду, звільняються від написання роботи ( мають вже результат).  Виконати на окремому листку, фото роботи надіслати на пошту   ee526442@gmail.com 

               Тематична робота "Безпека в побуті та навколишньому середовищі"

                           уч-..... 6......класу........................................(прізвіще, ім"я)

(Питання не переписувати). Для відповіді оберіть декілька питань але з кожного кольору, всього має бути обрано 11 питань , одна правильна відповідь - один бал. 

1.Які аварії називають катастрофами. 2. Напиши про шкідливі наслідки аварії та катастроф.

3. Що означає сигнал "Увага всім!". 4. Напиши 4 ознаки викиду шкідливих речовин у повітря.

5. Які ти знаєш елементи захисного одягу? 6. Які методи очищення води ти знаєш?

7. Які 4 правила допоможуть тобі уникнути затоплення помешкання? 

8. Які ти знаєш підручні засоби гасіння пожежі?  9. Три умови виникнення пожежі .

10 Причини пожежі в оселі (не менше 4).   11. Правила пожежної безпеки (написати чотирі).      12. Що таке евакуація?    

13. Для гасіння яких видів пожеж використовується порошковий вогнегасник?

 14. Як захистити органи дихання у зоні пожежі?     15. Ваші дії у разі загоряння одягу? 

16. Ваші дії, якщо у квартирі відчуваєтьсч запах газу.

 17. Опиши 4 правила безпечного користування побутовими електроприладами. 

18. Правила безпечного зберігання засобів побутової хімії.      

6б-20.04; 6в-21.04

Доброго ранку! Вітаю усіх учасників олімпіади, в основному це переможці, ще мають бонус - зарахований залік на відмінно. Приєднуйтесь та перемагайте! Успіхів!     Сьогодні заняття - асинхронне, під час якого ви знайомитися з інформацією та є можливість взяти участь, відповісти на питання олімпіади.

Тема: Безпека руху велосипедиста. § 29 . Відео до перегляду надано.

Цю тему вивчаєма два урока, вона потрібна і важлива, оскільки багато хто з вас користується велосипедом влітку. 26 травня відзначається Міжнародний день велосипедиста. Вивчаємо та поглиблюємо знання з безпеки та првил дорожнього руху для велосипедистів.

1. Елементи конструкції велосипеда. (ст.135-136). 

2. Одяг та засоби безпеки для велосипедиста. (ст.136)

 https://m.youtube.com/watch?v=yW3W55XNda0&feature=emb_logo

https://m.youtube.com/watch?v=APszLfwRj0Y&feature=emb_logo

3. ПДР для велосипедиста (ст. 137)

Завдання: подивитися відео, прочитати матеріал параграфу; запам"ятати основні положення, намалювати в зошиті три дорожних знака для велосипедистів (ст. 137)

https://m.youtube.com/watch?v=iUOweV1NC2Y&feature=emb_logo

6б-13.04; 6в-14.04        Запрошую на синхронний урок за посиланням    -    meet.google.com/cbp-zyfi-bjk    початок за розкладом.  

Шановні!       Цей тиждень особливий: "Тиждень безпеки життєдіяльності".
Запрошую вас переглянути актуальне відео під час уроку або у вільний час:
Оберіть від 3 до 5 питань для усної відповіді з попередніх уроків (з початку березня) та відповісте на уроці (за бажанням). Хто брав участь у олімпіаді від цього звільняються, бо вони залік вже здали..
6б-06.04; 6в-07.04    Заняття проводимо асинхронне, тому : читайте, дивіться, розмірковуйте та запам'ятовуйте!   На наступному уроці ви відповісте на питання по попередніх темах.

Тема: Дії учнів у разі аварії на підприємстві.

Уважно прочитати матеріал на ст. 130-134. Ваші дії:

1. У школі: зібрати речи та точно діяти за вказівками вчителя.

2. Надворі: послухати уважно повідомлення, прочитати в інших джерелах інформацію про подію, діяти відповідно до рекомендацій.

3. Вдома: виконувати вказані дії, не виходити з квартири або будинку, не випускати тварин на вулицю,  зробити квартиру, вимкнути усі прилади, газ, воду,  мати запаз води та їжі.

4. Правила евакуації (ст. 133). 5. Захисний одяг (ст.133). 

Завдання: прочитати параграф, усно відповісти на питання завдання на ст. 134.

https://m.youtube.com/watch?v=-Cr0ojqAZd0&feature=emb_logo

6б-30.03; 6в-31.04

Доброго ранку! Сьогодні вивчаємо дуже потрібну тему.  

Запрошую на синхронний урок за посиланням    -    meet.google.com/cbp-zyfi-bjk

за розкладом початок. Приєднуйтесь по можливості

Тема: Проживання у промисловій зоні.     План.§ 28.

1. Види промислових об"єктів.

2. Аварії, що призводять до загибелі людей називають катастрофами.

4. Шкідливі наслідки аварій та катастроф: - пожежі; - вибухи; - викиди небезпечних речовин у повітря; - забруднення отруйними речовинами водойм та грунтів; - травмування або загибель людей.

5. Групи небезпечних об"єктів (ст. 130). Виписати основне.

6. Ознаки викиду шкідливих реяовин у повітря:

різкий неприємний запах, незвичайний за кольором пил; стовбур диму; жовтіють рослини або покриваються темними плямами або слизом; гинуть комахи, птахи, риби.

7. "Увага всім!" - що це за сигнал, що його супроводжує, яка його роль. Знайти на ст. 131, прочитати та запам"ятати.

8. Дії населення після сигналу "Увага всім!" (ст. 131), вичити.

Завдання: прочитати матеріал у параграфі, записати у зошит розгорнутий план та визначення, виконати завдання пунктів плану.

Другу частину параграфу розберемо на наступному уроці.


6б-23.03; 6в-24.03  Вітаю! Продовжуємо працювати у дистанційному режимі, заняття - асинхронне.  Ознайомтеся з матеріалом, поміркуйте над пунктами плану, перегляньте відео.

6б-16.03; 6в-17.03
Вітаю! Запрошую на синхронний урок за посиланням meet.google.com/cbp-zyfi-bjk
за розкладом початок. Приєднуйтесь по можливості
Продовжимо вивчати розділ "Безпека у побуті".
1. Якість питної води, очищення.   2. Небезпечна ситуація - затоплення.






6б-02.02.22, 6в-03.02.22 р.
Доброго ранку! Сьогодні проводимо синхронний урок,  приєднатися за посиланням для обговорення змісту завдань  
Тема: Запобігання ескалації конфліктів. §20.
"Уміння розв'язувати конфлікти - ознака зрілої людини"
Безконфліктного життя майже небуває. Якщо виникає конфлікт - важливо не допустити його ескалації. Треба вчитися самоконтролю над своїми почуттями, емоціями, вчинками. Уміння опановувати себе допоможе конструктивно розв'язувати конфлікти та зберегти здоров'я.
1.Поміркуйте над такими питаннями:
- Що називають конфліктом?   -Що спричиняє конфлікт?   - Які бувають конфлікти?   - Які стадії конфлікту ви знаєте?   - Чи впливають конфлікти на здоров'я?   - Як саме впливають?
2. Ескалація конфлікту - самостійно виписати визначення ст.98 підручника.
3. Виконайте вправу.
Випишіть із наведених тверджень ті, з якими ви згодні:
Під час конфлікту більшість людей: - сперечаються; - намагаються зрозуміти один одного; - допомагають один одному; - кричать один на одного; - співпрацюють; 
- уважно слухають ; - підозрюють один одного; - намагаються перемогти; - посміхаються; - б'ються; - звинувачують; - ображаються; - намагаються якомога швидше закінчити розмову.
 4. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях - людина розвиває усе життя. Як навчитися контролювати емоції? Для цього існує алгоритм прийнятя рішень.
Випишіть основні пункти алгоритму ст.99.
5. Поради по запобіганню конфлікту (ст. 98), проаналізуйте поради та оберить ті, які ви виконуєте.
6. Завдання: прочитати параграф 20, виконати вправи в зошиті.



6б-03.11; 6в- 04.11.21р.
Доброго ранку! Шановні, сьогодні урок проведемо дистанційно, Запишіть тему, отже:
Тема: Особливості харчування підлітків. Калорійність та поживність їжі. § 6.
"Немає більш щирої любові, ніж любов до їжі" - сказав видатний драматург Д. Бернард Шоу.
1. Для початку обміркуйте відповіді на питання:
- Чи усі продукти харчування, які ви вживаєте щодня, корисні? (Чому?)
- Як часто ви дозволяєте собі вживати "некорисну" їжу?
- Скільки води ви випиваєте протягом дня?
- Які продукти є джерелом білків, жирів, вуглеводів?   (Усно)
2. Для того, щоб людина була здорова, мала правильне (здорове, раціональне) харчування щодня треба знати про щоденний раціон, калорійність та поживність їжі, втілити у життя ці знання та набути навичку здорового харчування При правильном харчуванні людина подовжує собі життя на 10-20 років.
Добовий (щоденний) раціон - їжа, яку людина з'їдає протягом дня. На ст. 31 ознайомтеся з запропонованим раціоном, порівняйте зі своїм, зробіть висновки, як найкраще змінити свій раціон.. Опишіть свій сніданок в зошиті. порівняйте з запропонованим та доповніть його.
3. У кожного є свої харчові звички, вони формуються з дитинства. Які ж чинники впливають на це? ( ст. 32) Наведіть приклади зі свого життя.
4.Будь яка їжа має харчову та енергетичну цінність, треба їх розрізняти. Харчова цінність характеризується вмістом білків, жирів, вуглеводів, вітамінів. Енергетична (калорійна) цінність їжі визначається в калоріях та кілокалоріях, 1ккал = 1000кал. У стані спокою підліток витрачає
 1.8 ккал на 1 кг маси тіла, підрахуйте скільки кал потрібно саме вам у стані спокою..
5. Раціональне харчування - вибір продуктів для споживання, відповідно до енерговитрат. Чим ви більше рухаєтесь, тим більш калорійною має бути їжа.. В кінці підручника є додатки, ознайомтеся з №1,2,3 (ст. 148-150) для того, щоб скласти свій ідеальний сніданок (обід). Поміркуйте над цим та напишіть у зошит: "Мій ідеальний сніданок (або обід)"
6. Завдання: прочитати §6, виписати в зошит основну необхідну інформацію, підрахуйте калорії. напишіть "Мій ідеальний сніданок", перегляньте відео. 
Творче завдання (за бажанням) - підготувати розповідь про вегетаріанство або голодування.


.

6б-05.05; 6г-06.05.21 р.  Доброго ранку!

 Шановні, сьогодні виконайте  самостійну роботу (вказувати обов"язково прізвіще) - це буде перша частина залікової роботи ( параграф 27). Виконати на окремому листку та фото надіслати.

Далі - переходимо до параграфу 29: продовжуємо вивчати правила дорожнього руху для велосипедистів.

Самостійна робота уч-..... 6......класу........................................(прізвіще, ім"я)

(Питання можете не переписувати)

1. Що таке пожежа?  2. Умови виникнення пожежі (трикутник вогню).

3. Причини пожежі в оселі (написати не менше 4).

4. Правила пожежної безпеки (написати чотирі).

5. Скільки часу триває початкова стадія пожежі?      6. Що таке евакуація?

7. Які ти знаєш підручні засоби гасіння пожежі?

8. Для гасіння яких видів пожеж використовується порошковий вогнегасник?

9. Як захистити органи дихання у зоні пожежі?

10. Ваші дії у разі загоряння одягу?

11. Чому слід додержуватися правил пожежної безпеки?

За кожну правильну відповідь - 1 бал.


6а,6в-20.04; 6б-21.04; 6г-22.04.

Доброго дня! Шановні, цей тиждень - "Тиждень безпеки"

Сьогодні під час синхронного уроку ми разом дивимось відео на тему "Безпека на воді та біля водойм", "Порятунок на воді"  Відео розташоване трохи нижче.

Результатом перегляду має бути малюнок (в кольорі) на цю тему, його надіслати на пошту, якщо не получається - на Viber. В п"ятницю - останній день, щоб здати малюнок. Під час перегляду ви побачите зразки малюнків. В школі на цьому тиждні проходить конкурс плакатів та малюнків на тему "Безпека нашого життя"    Ви вивчали у квітні небезпечні ситуації на підприємстві, у промисловій зоні, під час пожежі. На ці теми теж можна виконати малюнок. За участь у конкурсі заплановані призи.

Відеоматеріали обов"язкові до перегляду під час уроку.

1. Правила поведінки на воді :  

https://m.youtube.com/watch?v=0Cq3lu_eELg&feature=emb_logo

https://m.youtube.com/watch?v=zFAHWaZA_2s&feature=emb_logo

https://m.youtube.com/watch?v=e7NrS30g9Bk&feature=emb_logo


6а -19.01; 6б-20.01; 6в-19.01; 6г-21.01.21       Доброго дня!

Тема: Стилі спілкування та види стосунків. (параграф 17, 18)

1. Люди щодня спілкуються між собою по-різному, стилі спілкування змінюються, чіткого розміжування немає. Ваші успіхи залежать від того, наскільки добре ви оволодієте стиліми спілкування. Прочитайте на ст. 87, які бувають стилі, проаналізуйте та виберіть ,  який стиль притаманний саме вам.

2. Коли ми спілкуємося, то впливаємо на емоційне здоров"я один одного, щоб його зберегти потрібно набути навички упевненої поведінки. На ст. 88 прочитайте поради для упевненої поведінки.

3. Стосунки - це зв"язок, між людьми, які добре знають один одного. Види стосунків: зі ст. 90 виписати види стосунків і подумати з ким у житті у вас виникли родинні, приятельські, товариські та дружні стосунки.. Прочитати характеристику цих стосунків (ст. 91-92).

Здорові стосунки - запорука щасливого, успішного життя, коли відчуваєш потребу у спілкуванні, мало стресів, хвороб, зростає самоповага.

Нездорові стосунки характеризуються підозрами, егоїзмом, бажанням все контролювати і підкоряти.

 Біля кожної людини багато інших людей і потрібно знайти свій стиль спілкування з кожним, щоб покращити життя і здоров"я.

Завдання: прочитати параграф 17-18, виписати в зошит підкресленийй текст, виконай (усно) завдання на ст.89 та 93 під назвою "Моделюй-набувай життєвих навичок".

6а-12.01; 6б -13.01; 6в - 12.01; 6г - 14.01.21 р. 

Доброго дня! Шановні, починаємо вивчати новий розділ.

Розділ: Соціальна складова здоров"я.

Тема:Спілкування людей, спілкування і здоров"я (& 16)

1. Спілкування - це обмін думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями - це є комунікація (контакт).

2. Роздивіться малюнок на ст. 81, який висновок можно зробити?  Про відповідальність та взаєморозуміння обох сторін під час спілкування.

3. Випишить з параграфа види засобів комунікації (ст. 82-83)

4. Люди спілкуються по-різному, це залежить від багатьох причин, але є правила культурного спілкування, за допомогою яких ми почуваємо себе здоровішими.

Правила культурного спілкування :1. Говори тільки про те, що знаєш. 2. Не використовуй у розмові грубих слів. 3. Не говори швидко, не ковтай слова. 4. не намагайся перекричати співрозмовника. 5. Будь привітним у розмові.        6. Зважай на людину, з якою розмовляєш.

5. Попрацюйте з таблицею на ст. 84 (усно), зробіть для себе висновок:  - Щоб бути успішним, я розвиваю у собі вміння говорити, слухати, розуміти співбесідника.

Завдання:: прочитати параграф 16, виписати у зошит те, що підкреслено, виконайте завдання.