7 кл. Основи здоров'я.

Код для зустрічі https://meet.google.com/fjx-zpef-irw

№29.  Тема:  Профілактика захворювань, щонабули соціального значення.


№ 28  Тема:  Хвороби цивілізації. Профілактика хвороб.


№26-27.  Розділ "Соціальна складова здоров'я".

Тема:  Соціальні чинники здоров'я. Вплив найближчого оточення.

  Ознайомитися з матеріалом 23 та 24 параграфа та відео переглянути.


№25. Тема: Конфлікти і здоров'я.





№24  Тема: Стрес і здоров'я. Поняття і види стресу. Реакція організму на стрес. 

1. Обміркуйте та обговоріть ситуацію. (ст. 97). Зробіть висновок.   2.  Стрес - це напруга, тиск, натиск, універсальна реакція організму на небезпеку. Питання: у якому році виникла теорія стресу та хто її автор.     3.Фази стресу (ст. 97) - ознайомитися з фазами стресу, виписати коротку характеристику.    4. Перші ознаки стресу (ст. 98).  5. Поняття дистрес (ст. 99) - ознайомитися.    6. Поняття хронічний стрес (ст. 100).  Завдання - виписати основну інформацію за пунктами плану. Переглянути відео.


№23  Тема: Емоційне благополуччя.

1. Міні-тренінг:  а). Яке значення для людини мають емоції?,  б). Чи можете ви пояснити, що таке емоції та почуття?   в).  Які емоції або почуття роблять людське життя щасливим, а які - нещасним?   2. План-конспект (записати основну інформацію в зошит).  Поміркуйте над таким ланцюжком (що об'єднує або розділяє, приклади):  - органи чуття - відчуття - сприйняття - емоції. Відповіді обговоримо на уроці.    3.Емоція - це психічний стан, чуттєве переживання, виникає під впливом навколишньої дійсності.  Які ви знаєте види емоцій?  (позитивні негативні), навести приклад.   4. Емоційне благополуччя людини - опрацювати самостійно - ст. 89 підручника. Навести приклади з життя.   5. Якщо емоції швидкоплинні, то почуття людини тривають довго. Почуття - ставлення людини до світу, до того, що вона робить, і до того, що з нею відбувається .   Емоції та почуття регулюють поведінку людини.    

6. Практична робота "Моє емоційне благополуччя", Відповідайте "так" чи "ні".

1. Чи помічаєте ви свій емоційний стан?...2. Чи вмієте стримувати свої емоції?   3. Що переважає частіше - позитивні чи негативні емоції?   4. Ви впевнені у собі?   5. Відчуваєте себе захищеним?   6. Маєте гарне самопочуття?   7.Ви розвиваєтеся як особистість?   8 Доброзичливо ставитеся до оточуючих?   9. Ви чуйна людина?   10. Ви відповідальний?   11. Ви розумієте та поважаєте почуття інших?.         

Отже, 11 балів - відмінний результат, емоційне благополуччя присутнє у вашому житті, вітаю!

7. Завдання: прочитати § 17, записати план-конспект, пройти тест, усно відповісти на питання у кінці параграфа ст.91.

№22  Тема: Уміння вчитися. Умови успішного навчання.

№21  Тема: Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров'я.


№20  Тема: Психічний і духовний розвиток підлітка.



№19. Тема: Узагальнення знань з теми " Фізична складова здоров'я ".    Виконай контрольний тест за посиланням:   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6477813

№18. Тема:  Косметичні проблеми підлітків. Догляд за шкірою та волоссям.



№17. Тема: Показники фізичного розвитку підлітків.  Способи покращення фізичної форми.

№16. Тема:Фізична складова здоров'я. Ознаки біологічного, психічного, соціального і духовного дозрівання. (2 семестр)       Ознайомитися з матеріалом 10 параграфа та відео переглянути.



№15. Тема: Узагальнення знань з теми "Безпека і здоров'я людини".     1. Виконай тест за посиланням:      https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9175171

№ 14. Тема: Формування корисних навичок і звичок.    1. Поняття навичка та звичка.  2. Види звичок, їх вплив на здоров'я.  3. Значення життєвих принципів для здоров'я.  4. Визначення рівня фізичного здоров'я - практична робота на ст. 17-18.


№ 13. Тема: Здоров'я і спосіб життя.   1. Поняття спосіб життя. 2. Чинники здорового способу життя. 3. Поняття цілісності здоров'я.     4. Ознайомся з інформацією - подивись відео.



№ 12. Тема: Узагальнення знань з теми "Побутова безпека" та "Безпека на дорогах".

1. Виконай тести за посиланнями      https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5497368

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2583127

№11. Тема: Пожежна безпека у громадських пріміщеннях.        1. Що таке трикутник вогню?  2. Оповіщення про пожежу, види.  3. Стадії пожежі.  4. Первинні засоби пожежогасіння. Види вогнегасників.  5. План евакуації.  6. Запам'ятай правила ст.63... 7. Прочитай матеріал у підручнику, запам'ятай основну інформацію.

№ 10. Тема: Побутова безпека.      1. Безпека оселі. Яке обладнання вдома може зашкодити? 2. Правила безпеки -  запам'ятай (ст. 38).  3. Побутова хімія. Чи існують безпечні хімічні речовини? 4. Правила безпеки під час використання засобів побутової хімії. 5. Види газових приладів. Характеристика природного газу, його небезпека. 6. Правила безпеки при користування газовими приладами. 7. Правила безпеки при користуванні пічним опаленням.        8. Прочитай уважно рекомендації у підручнику, подивись відео, опрацюй питання на ст. 42.


№9. Тема: Види ДТП. Дії свідків ДТП. Перша допомога.    1. Ознайомся з видами ДТП. Розглянь малюнки. 2. Дії свідків при ДТП - запам'ятай. 3. Яку допомогу ти можеш надати у разі ДТП? 4. Аптечка водія. 5. Опрацюй питання в кінці параграфа.


№8.  Тема: Рух через залізничні переїзди. Небезпечні вантажі. Заходи безпеки під час подорожі..

Завдання: а). переглянути відеоматеріали; б). виписати основні правила безпечної поведінки; в). запам'ятати інформацію для збереження життя і здоров'я у майбутньому.     Скласти пам'ятку або буклет "Безпека під час подорожі", надіслати на пошту, виконати можна в електронному форматі з можливістю роздруковки роботи.      Відео до перегляду обов'язково: 1. Рух через залізничні переїзди.




                                                            2. Небезпечні вантажі:



№7.  Тема: Тематична робота.       Виконай 2 тестових завдання за посиланням:

1. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7598664  2.  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6237702       Результати тестів НЕ надсилати ( я його буду бачити), обов'язково вказати прізвище, ім'я, клас для зарахування відповіді.

№6.  Тема: Безпека пасажира.  Підготовка до тематичної роботи.       1. Хто є учасниками дорожнього руху? 2. До якої групи відносятся учні?  3. Засоби безпеки пасажира легкового автомобіля (виписати). (ст.29).       4. Поняття вантажні автомобілі. 5. Види небезпечних вантажів (ст.30).       6.  Завдання: прочитати §6 , намалювати 2 спеціальних знака для перевезення небезпечних вантажів.  Скласти "Пам'ятку" для пасажира.        Повторити теми, що вивчали, для написання тематичної роботи.



№5.  Тема: Самодопомога та невідкладна допомога.    Інформація про надання психологічної та домедичної допомоги викладено у наступних відео. Перегляньте їх обов'язково.



4 урок. Тема: Повітряна тривога. Сигнали оповіщення населення.   Відео для перегляду (вивчення інформації)



Правила поведінки під час повітряної тривоги

Рекомендуємо на смартфони завантажити програму-оповіщення “Повітряна тривога”, оскільки не завжди можна почути сигнал з вулиці.

У будівлі:  взяти тривожний рюкзак, зайти в укриття (це може бути підвальне приміщення чи паркінг для машин);  якщо немає спеціального укриття, то спуститись на нижчі поверхи будівлі та обрати місце далі від вікон.

У квартирі: якщо немає змоги спуститись в укриття, то важливо знайти місце далі від вікон за несучою стіною (доволі часто це біля вхідних дверей) “Правило двох стін” , в жодному випадку не підходити до вікон, сісти на підлогу; накритись ковдрою чи іншими речами з головою.

У потязі:  пригнутись нижче рівня вікон та закрити голову руками.

На вулиці: зайти в найближче укриття (доволі часто в містах є позначки “укриття” або позначки маршруту до нього).

Якщо немає змоги знайти найближче укриття, то важливо: триматись на відстані від магазинів з вітринами, лягти на землю біля високого бордюру, бетонних блоків, закрити голову руками. Якщо почули десь вибухи, то залишайтесь в безпечному місці. Виходити з укриття можна не раніше ніж за 10 хвилин після відбою повітряної тривоги

3 урок. Тема: Захист під час обстрілів, бомбардувань. Як діяти під завалами.

З інформацією ознайомитися, переглянувши відео.


2 урок. Тема: Принципи безпечної життєдіяльності. Екологічні проблеми й техногенні аварії, які виникли внаслідок воєнних дій.     З інформацією ознайомитися, переглянувши відео.



 1 урок. Тема: Безпека і здоров'я людини. Принципи безпечної життєдіяльності людини. §5 підручника "Основи здоров'я 7 клас" (О.В.Тагліна).     1. Обміркуйте ситуацію на ст.24. Які поради дати Оксані, чому її день "невдалий" на вашу думку.  2. Ознайомитися з матеріалом параграфа. Поняття безпека та небезпека. Принципи БЖД (ст.25). 3. Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Їх характеристика, навести приклади.  4. Види та джерела ризику. Рівні ризику. (ст.26-27) - ознайомитися.  5. Усно обговоріть запитання на ст. 27.   Відео переглянути: