9 кл. Основи здоров'я.

Для учнів та учениць усіх форм навчання.

Код для зустрічі https://meet.google.com/fjx-zpef-irw

20.05  Тема: Підсумкова робота.

Виконати Підсумковий тест за семестр   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4712091

13.05 . Тема: Узагальнення знань з теми "Соціальна складова здоров'я: проблеми людини та проблеми людства".

Виконати тестове завдання 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1234676

06.05 Тема: Інформаційне суспільство та сталий розвиток




Завдання: відповісти на питання в кінці параграфу.

29.04. Тема: Розвиток екологічно доцільного мислення.



Розвиток екологічно доцільного мислення. 9 класс  

Завдання: відповісти на питання в кінці параграфу. 

22.04  Тема: Глобальні загрози.




15.04  Тема: Національна безпека України. Основні приорітети та сфери.

08.04  Тема: Сучасний комплекс проблем безпеки.



Сучасний комплекс проблем безпеки.

01.04.  Тема: Узагальнення знань з теми "Соціальна складова здоров'я". 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8716485   пройти тест .

№24,25. Тема: ВІЛ/СНІД - проблема людини. Епідемія ВІЛ/СНІДу: загроза людству.

1. Глобальна загроза епідемії людству. (ст.126)   2. Законодавство України у сфері протидії епідемії. (ст. 126)  3. Права людей (з ВІЛ) (ст.127). 4. Головне завдання державних установ.(ст.127)  5. Поняття "дискримінація" та "стигматизація" (ст.127-128).  6. Причини дискримінації. 7. Толерантна підтримка (ст.129) 8. Висновок.  Завдання: прочитати, усно відповісти на питання завдання на ст. 129-130, , в зошит записати план.




№23  Тема:  Репродуктивне здоров'я молоді.

1. Поняття - репродуктивне здоров"я - виписати (ст 112)  2. Чинники сприяння ( позитивного впливу) та чинники ризику (негативного впливу) - проаналізувати чинники, знайти ті. з якими потрібно працювати, щоб позбутися їх.  3. Навички , сприятливі для здоров"я (ст. 113) Яку навичку вам потрібно розвивати, щоб бути здоровим?  4. Висновок (ст. 113) - написати свій або виписати з підручника.    Завдання: прочитати параграф та виконати завдання пунктів плану. Відео подивитися.

№22 Тема: Цінність родини. Готовність до сімейного життя.

Прочитайте § 22,  в зошиті - розгорнутий план ( тобто, виписати основні тези. які характеризують пункти плану).                 

План.      1. Поняття родина та її харакреристика. 2. Роль родини: - фізичні потреби; - соціальні потреби; - духовні потреби; - характеристика української родини (ст.109); - ознаки міцної родини.   3. Умови створення міцної сім"ї: - законодавство України; - економічна незалежність; - розвиток необхідних якостей; - рівність прав та можливостей; - обов"язки у сім"ї.                 Завдання: відповісти усно на питання "Завдання" та розібрати "Ситуаційні завдання" ст.111.


№21  Тема:Соціальна складова здоров'я. 

1. Соціальне благополуччя та компетентність.  2. Стосунки і рівні спілкування.  3. Навички ефективного спілкування.



№20 Тема:  Узагальнення знань з теми "Психічна і духовна складова здоров'я". Виконай тести:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5322445   - "Уміння вчитися"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7063741  - "Самооцінка і здоров'я"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4226129  - "Психічна складова"

№19. Тема: Самовиховання характеру. Проаналізуй інформацію надану у відео, скористайся порадами у навчанні.


№18. Тема: Планування часу. Способи ефективного навчання.   Проаналізуй інформацію надану у відео, скористайся порадами у навчанні.


№17. Тема: Умови ефективного навчання.   Проаналізуй інформацію надану у відео, скористайся порадами у навчанні.



№16. Тема: Емоційне благополуччя.  Подивитися відео для ознайомлення з темою.



№14,15. Тема: Психічна і духовна складова здоров'я.  Підсумковий урок.   1. Ознайомлення з розділом "Психічна і духовна складова здоров'я". 2. Підведення підсумків за 1 семестр.





 № 13. Узагальнення знань з теми Фізична складова здоров'я".

Виконай тести:   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4294470 - Фізична складова здоров'я.

  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2018414 - Моніторинг здоров'я.   За бажанням створи проєкт:

№ 12. Тема: Моніторинг здоров'я.   1. Поняття моніторинг здоров'я, його складові. 2. Показники фізичного здоров'я, їх визначення. 3. Практична робота "Визначення власних показників фізичного здоров'я". (ст.44, 46-48). Зробіть ввисновки, щодо покращення свого фізичного стану.

№11. Тема: Харчування і здоров'я.     1. Подивитися відео для ознайомлення з темою.



№10. Тема: Складові особистої гігієни. Біоритми і здоров'я.
1. Поняття та значення особистої гігієни підлітків.  2. Гігієнічні навички.  3. Правила догляду за собою. 4. Правила добору предметів особистої гігієни.   5. "Моделюйте - набувайте життєвих навичок" - поміркуй та виконай завдання на ст. 36.



№9.  Тема: Фізична складова здоров'я.
1. Поміркуй - що береже та зміцнює фізичне здоров'я людини.  2. Ознайомся з принципами та чинниками розвитку фізичного здоров'я. 3. Види рухової активності - проаналізуй, який вид активності ти використовуєш. 4. Який вид рухової активності впливає на розвиток фізичного здоров'я. 5. Опрацюй питання в кінці параграфа.



№8. Тема: Чинники, що впливають на показники здоров'я.   Завдання: а). переглянути відеоматеріали; б). виписати основну інформацію про чинники та сфери життя.



Увага!
Тематична робота для виконання учнями усіх форм навчання.
Пройдіть тести, надсилати результати НЕ потрібно, Обов'язково вказати клас, прізвище та ім'я. Успіхів!
1.   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8607360 - Безпека, загрози.

№7. Тема: Перша долікарська допомога при переломах та кровотечах. Після перегляду відео основні пункти допомоги виписати у зошит.



Завдання: обов'язково переглянути відео та виписати основні положення ПДД в зошит. (перевіряю), запам'ятати прийоми допомоги.
           Тема: ПДД при непритомності.  Відео:   https://m.youtube.com/watch?v=W_Dgil2o3HI
№6. Психологічна допомога.      Емоційне благополуччя.

1. Міні-тренінг:  а). Яке значення для людини мають емоції?,  б). Чи можете ви пояснити, що таке емоції та почуття?   в).  Які емоції або почуття роблять людське життя щасливим, а які - нещасним?    2. Поміркуйте над таким ланцюжком (що об'єднує або розділяє, приклади): - органи чуття - відчуття - сприйняття - емоції. Відповіді обговоримо на уроці. 3.Емоція - це психічний стан, чуттєве переживання, виникає під впливом навколишньої дійсності.  Які ви знаєте види емоцій?  (позитивні негативні), навести приклад. 4. Емоційне благополуччя людини впливає на її здоров'я та здоров'я оточуючих. 5. Якщо емоції швидкоплинні, то почуття людини тривають довго. Почуття - ставлення людини до світу, до того, що вона робить, і до того, що з нею відбувається . Емоції та почуття регулюють поведінку людини. 

6. Практична робота "Моє емоційне благополуччя", Відповідайте "так" чи "ні".

1. Чи помічаєте ви свій емоційний стан?...2. Чи вмієте стримувати свої емоції?   3. Що переважає частіше - позитивні чи негативні емоції?   4. Ви впевнені у собі?   5. Відчуваєте себе захищеним?   6. Маєте гарне самопочуття?   7.Ви розвиваєтеся як особистість?   8 Доброзичливо ставитеся до оточуючих?   9. Ви чуйна людина?   10. Ви відповідальний?   11. Ви розумієте та поважаєте почуття інших?.         Отже, 11 балів - відмінний результат, емоційне благополуччя присутнє у вашому житті, вітаю!  7. Завдання: відповісти на питання та переглянути відео.



№5.    Правила поведінки під час повітряної тривоги

Рекомендуємо на смартфони завантажити програму-оповіщення “Повітряна тривога”, оскільки не завжди можна почути сигнал з вулиці.

У будівлі:  взяти тривожний рюкзак, зайти в укриття (це може бути підвальне приміщення чи паркінг для машин);  якщо немає спеціального укриття, то спуститись на нижчі поверхи будівлі та обрати місце далі від вікон.

У квартирі: якщо немає змоги спуститись в укриття, то важливо знайти місце далі від вікон за несучою стіною (доволі часто це біля вхідних дверей) “Правило двох стін” , в жодному випадку не підходити до вікон, сісти на підлогу; накритись ковдрою чи іншими речами з головою.

У потязі:  пригнутись нижче рівня вікон та закрити голову руками.

На вулиці: зайти в найближче укриття (доволі часто в містах є позначки “укриття” або позначки маршруту до нього).

Якщо немає змоги знайти найближче укриття, то важливо: триматись на відстані від магазинів з вітринами, лягти на землю біля високого бордюру, бетонних блоків, закрити голову руками. Якщо почули десь вибухи, то залишайтесь в безпечному місці. Виходити з укриття можна не раніше ніж за 10 хвилин після відбою повітряної тривоги


4 урок. Тема: Ознаки небезпечних територій, їх маркування. Правила поведінки під час виявлення вибухонебезпечних предметів. Для ознайомлення з матеріалом уроку подивіться відео.



3 урок. Тема: Захист під час обстрілів, бомбардувань. Як діяти під завалами.  З інформацією ознайомитися, переглянувши відео.


2 урок. Тема: Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів.  Індетифікація загроз.   Для ознайомлення з інформацією перегляньте відео.



1 урок. Тема: Безпека і здоров'я людини. Захист життя і здоров'я.  Пригадайте основні поняття та визначення, наведіть приклади з життя. 1. Поняття безпеки та небезпеки. (у воєнний час).  2. Види техногенних аварій. 3. Шляхи та правила евакуації.   4. Дії під час хімічної, радійційної небезпеки.     Ознайомтеся з інформацією, переглянувши відео на тему уроку.