Основи здоров"я. 8 клас

Підсумковий тест для екстернів.
1.Формула безпеки: 
варіанти відповідей
 

Передбачити небезпечні ситуації, уникати їх і вміти діяти в разі небезпеки

 
 

 Не провокувати злочинця

 
 

Не привертати до себе увагу


2.Чинники, від яких залежить дорожня аварійність:

варіанти відповідей
 

проїжджа частина дороги, дорожні знаки

 
 

 служби придорожнього сервісу, медична аптечка

 
 

Транспортний засіб, учасник дорожнього руху (людина), дорога.

Запитання 3

Екологічна безпека -це

варіанти відповідей

 

система заповідників, заказників і національних парків

 очищення стічних вод

 
 

 захист рослин і тварин, що зникають

 
 

 безпечна взаємодія з довкіллям

Запитання 4

Уміння, що допомагають людині долати труднощі щоденного життя:

варіанти відповідей

 

вміння діяти відповідно до прийнятих у суспільстві соціальних норм

 
 

 життєві навички

 
 

 вміння прогнозувати розвиток подій і приймати рішення

 
 

 уміння долати тривогу, невдачі. керувати стресами

Запитання 5

Здатність нервової системи сприймати інформацію, зберігати її та використовувати для вирішення різних задач - це

варіанти відповідей

 

увага

 
 

 інтелект

 
 

 пам'ять

Запитання 6

Тероризм -це

варіанти відповідей
 

 загроза здоров'ю людей

 
 

 політика залякування, придушення насильницькими діями політичних супротивників чи конкурентів, нав'язування певних правил поведінки тощо

 

захоплення заручників 

- організовані вибухи і підпали

Запитання 7

Правила безпечного користування інтернетом:

варіанти відповідей
 

 Користуйтеся тільки легальними антивірусними програмами.

 

Повідомляйте і оприлюднюйте особисту інформацію: логіни та паролі до поштової скриньки, адреси, номери телефонів, фотографії свої та близьких, номери банківських карток тощо.

 
 

Не заходьте на підозрілі сайти , якщо про це попереджує захист комп'ютера.

 

Не зустрічайтеся ніколи наодинці з людиною, з якою познайомилися в Інтернеті, у малолюдних місцях.

 

Не робіть протизаконних вчинків в Інтернеті. Будьте чемними, доброзичливими та відповідальними в мережі.

Запитання 8

Якщо біля будинку лежить підозрілий предмет, слід:

варіанти відповідей
 

 піти геть, нікому нічого не розповідати

 

 підійти, уважно розглянути, обережно взяти його в руки, викликати правоохоронців

 

не підходити, не чіпати, не підпускати інших, викликати правоохоронців

 

підійти, уважно розглянути, обережно пересунути предмет, зателефонувати по мобільному телефону друзям

Запитання 9

Стан, коли люди втрачають контроль над собою і здатність правильно оцінювати ситуацію - це

варіанти відповідей

 

 евакуація

 
 

 страх

 
 

 паніка

 
 

тривога

 
 

 злість

Запитання 10

Харчові добавки - це...

варіанти відповідей

 

Спеціальні речовини, що псують продукти

 
 

Спеціальні речовини, які додають до харчових продуктів для покращення їхнього смаку, вигляду, підвищення поживної цінності

 
 

Спеціальні речовини, які допомагають схуднути підлітковому організму

 
 

Спеціальні речовини, що додають до продуктів лише приронього походження

Запитання 11

Харчове отруєння може проявитися...

варіанти відповідей

 

через 10 годин після прийому неякісної їжі , але не пізніше ніж через 2 доби.

 
 

через 5 годин після прийому неякісної їжі , але не пізніше ніж через 36 годин

 
 

через кілька годин після прийому неякісної їжі, але не пізніше ніж через добу

Запитання 12

ВІЛ   НЕ передається

варіанти відповідей
 

 через дотик

 
 

 через кров

 
 

 через слину

 
 

  через укуси комах

 
 

 через предмети побуту

 
 

через піт



Тема: Вплив на здоров'я куріння, алкоголю, наркотиків.




Тема: Ідеали краси і здоров'я.




Вітаю! 24.02.23 - 8а та 8б завдання на сьогодні для учнів усіх форм навчання. 
Тема: Духовний розвиток підлітка. (ст.58-63)
Прочитати матеріал параграфу, виписати основні тези, відповісти на питання № 2,4,5,6 у "Завданні" на ст. 63. Конспект та відповіді перевіряю.
Перегляньте відео.


Вітаю з початком 2 семестру!
Перший тиждень - дистанційний, тому урок синхронний при наявності усіх умов або асинхронний, якщо ці умови відсутні. Потрібна інформація та завдання на блозі. Покликання на урок буде пізніше у вайбер-групі класу. Приєднатися за наступним посиланням:   https://meet.google.com/xqm-fbgv-bha
                                                                 №1. 
Нагадую, що з §7 має бути у зошиті та пам'яті: 
1. Складові оздоровчих систем (ОС). 2. Види ОС. 3. Вплив ОС. 4. Принцип вибору ОС для підлітка.
                                                                 №2.
Тема: Фізична активність і здоров'я. (ст. 35).
План роботи.  1. Прочитати матеріал параграфу. 2. "Принципи рухової активності" ст.37 - виписати. 3. Виконати практичні роботи, а саме:
1. "Мої фізичні якості" на ст. 35-36. виписати якості та фізичні вправи та види спорту (права колонка таблиці), які у ви використовуєте у житті зараз.
2. "Вплив фізичної активності на моє здоров'я" на ст. 38: виписати, що вам потрібно розвивати для покращення здоров'я (жовтий, рожевий, синій колір кола).
3. Ситуаційне завдання ст. 39. Усно відповісти на ситуації для дівчат №2,4, для хлопців - №1,3.
Увага! На наступний урок принести обгортки/етикетки від харчових продуктів для вивчення змісту домішок/добавок.


Тиждень 05.12 - 09.12 підсумковий урок, працюємо самостійно.
Повторити параграф 7 та ознайомитися з матеріалом параграфа 8, практичні роботи, що стосуються фізичної активності та здоров'я виконаємо після канікул. Відео до перегляду.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Матеріал за 2021-2022 н. рік

Підсумкова робота з "Основ здоров"я"  учня/учениці  8............класу
..................................................(прізвіще, ім"я)
1. Як ти зрозумів поняття "правова відповідальність".
2. Напиши 4 вида правопорушень.
3. Охарактеризуй один вид правопорушень.
4. Що таке - необхідна оборона?
5. Що таке самозахист?
6. Напиши 4 причини потрапляння молоді до небезпечних соціальних угруповань.
7. Дай 3 поради з протидії залученню до деструктивних соціальних угруповань.
8. Чого не слід робити, якщо знайшли підозрілий предмет.
9. Чим характеризується позитивний вплив засобів масової інформації.
10. Яку інформацію не можна оприлюднювати в Інтернеті?
11. Яких правил безпечного користування Інтернетом ти дотримуєшся?
Написати роботу можна на листку або в зошиті. Прізвіще та ім"я вказувати обов"язково. Готову роботу надіслати протягом тижня поштою ee526442@gmail.com 

8а,8б - 05.05; 8в - 07.05.
Сьогодні вивчаємо цікаву тему /параграф 30/.
Тема: Інформаційна безпека. Вплав ЗМІ на здоров"я та поведінку людей.
1. Загальне поняття інформація.
2. Позитивний та негативний вплив інформації.
3. Навички критичного мислення.
4. Комп"ютерна безпека.
5. Правила безпечного користування інтернетом.
В кінці параграфа є завдання, поміркуй над ними, виконай усно.

"Самостійна робота з розділу "Екологічна безпека" учня/учениці 8.....класу.............................(прізвіще, ім"я)
1. Що таке екобезпека?
2. Основні джерела забруднення води у твоєму місті.
3. У яких водоймах купатися небезпечно.
4. Як поліпшити якість питної води вдома.
5. Які природні чинники впливають на якість повітря у твоєму місті.
6. Які техногенні чинники впливають на якість повітря у твоєму місті.
7. Як покращити якість повітря в помешканні.
8. Назви 5 джерел забруднення грунтів.
9. Як зменшити негативний вплив грунтів на здоров"я людини (поради)
10. Твої пропозиції, як громадянина, як покращіти стан довкілля у місті.
Успіхів!
8а,8б - 28.04; 8в - 30.04.
Тема:Небезпечні соціальні угруповання. Загроза тероризму.
План роботи. /параграф 29/
1. Поняття деструктивних соціальних угруповань та їх характеристика. (ст.133)
2. Ознаки ДСУ (деструктивних соціальних угруповань).
3. Причини потрапляння у ДСУ. (ст.133)
4. Прийоми залучення до ДСУ.
5. Як протидіяти залученню до ДСУ. (ст.136)
6. Поняття тероризм та його загроза.
7. Правила поводження з підозрілими предметами (ст.135-136)
8. Правила поведінки у разі захоплення у заручники.
Ст. 138 містить декілька різноманітних завдань, поміркуй над ними, дай відповіді на питання (виконуємо усно).
8а, 8б-21.04; 8в-23.04.
Тема: Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі.
План
1. Необхідна (допустима) самооборона.
2. Перевищення меж самооборони.
3. "Якщо на вас напали".
4. Ситуаційні завдання.
Опрацюйте параграф 27, запиши план. Ситуаційні завдання на ст. 127 проаналізуй, продумай алгоритм дій, обгрунтуй свої відповіді.
Подивіться додатковий матеріал по самообороні за посиланням:
Матеріал до уроку.
8а, 8б - 14.04,  8в - 16.04.
Тема: Соціальна безпека. Правова відповідальність.
План. (складається з 4 пунктів, записати їх).
Опрацюйте життєві ситуації на ст. 124, визначте види правопорушень та відповідальність.
8а--7.04; 8б-07.04; 8в-09.04.    параграф 25.
https://svitppt.com.ua/osnovi-bezpeki-zhittediyalnosti-obzh/ekologichna-bezpeka.html
Параграфи 23,24,25 відносятся до розділу "Екологічна безпека", до якого є залікове завдання, а саме:
Оформити поради ( ст.110, 114, 117) творчо /креативно/ . Порад усього 10, тому пропоную кожному гарно оформити хоча б одну пораду /на вибір/ на альбомному листі (А4), тобто має бути напис та малюнок, який відповідає змісту напису. Для усіх робіт заголовок однаковий "Екобезпека - поради".