Тема: "Повторення правил безпечної праці" (усно)
1. Правила безпечного поводження : - з ножицями; - з голками; - з клеєм.
2. Організація робочого місця під час роботи, виготовлення виробів.
3. Дотримання санітарно=гігієнічних норм під час роботи (фартух, хустинка, чисті руки, правильна постава під час сидіння).
4. Дотримання норм охорони праці: -гарне освітлення, -свіже повітря (провітрювати приміщення обов"язково), правильно підібраний стілець для сидіння під час роботи.
Оцінювання виробу (за 12-бальною шкалою).
1.Функціональність - .... 2.Ергономічність (зручність у використанні) - .....
3. Естетичність (красота) - ....4. Екологічність - ....5. Економічність - .....
6. Безпечність у використанні - .....7. Складність у виготовленні - ..... 8. Потребує багато часу на виготовлення - .....9. Середній бал оцінювання - ........
Підсумок роботи над проєктом: (відповісти на запитання, але їх не переписувати):
1. Що принесла тобі робота над проєктом? 2. Які труднощі виникали під час роботи над проєктом? 3. Чи бачиш ти які-небудь недоліки у створеному тобою виробі? 4. Що тобі найбільше сподобалося під час роботи над проєктом? 5. Чи досягла ти своєї мети у цьому проєкті?
Ось ми і завершили роботу над цим проєктом.
Ось ми і завершили роботу над цим проєктом.
Тема: Технології виготовлення писанки.
Технологій виготовлення багато, вам потрібно обрату ту, яка підходе саме для вас. Виконайте практичну роботу по виготовленню писанки. Поміркуйте над питаннями:
1. Я виготовлю писанку..............( яку, її тип). 2. Для цього використаю наступні матеріали:..................... 3. Обираю.......... колір, тому, що.............(значення кольора). 4. Обираю такі символи............................тому, що....................(значення).
Поради: Писанку можна зв"язати гачком, пошити з тканини або фетра, взяти дерев"яну заготовку яйця і оздобити її будь-яким способом, а саме: бісером, стрічками, нитками, крупами. Виконуйте роботу, фото надсилайте.
Вітаю! Тема: Орнаменти , символи та кольори у писанкарстві, їх значення.
1. Орнамент писанки складається зпоєднання певних знаків-символів та кольорової гами. Відомо більше 100 символів. Кожен може створити свою неповторну писанку, підбираючи певні знаки та кольори.
2. Подивіться відео, оберіть 3-4 символа та намалюйте їх.
3. Завдання: сьогодні ви намалюєте ескіз писанки на А4 (альбомному листі), використовуйте обрані орнаменти, їх значення та значення кольорів. Ескіз - має бути художній (кольоровий) .
Цю практичну роботу надсилайте на пошту або у вайбер-групу
Тема: Основи технології писанкарства.
Музей "Писанки" у Коломиї, єдиний у світі:
План.
1. Писанкарство - це вид декоративно-ужиткового мистецтва, має стародавні коріння, характеризується вишуканими символами, орнаментальними мотивами, це допомога силам добра і світла. Пісня про Писанку:https://www.youtube.com/watch?v=GCNSA9JJSaA
Завдання: знайти та прочитати легенди про писанку, їх багато на сторінках інтернету.
Легенда про Писанку: https://www.youtube.com/watch?v=X5iuW-CLiv0
2. Писанка вважається оберегом людини, тому що при роботі з нею використовується вода, вогонь, бджолиний віск та цілий ряд символів. Хто виготовляв її у давнину? -жінки, -сільсьі дівчата, -монастирські ченці, -іконописці, - міські панночки, -пахарі, робили для себе та родичів, тому техніка виготовлення відрізнялася.
3. Функції писанки: - обрядова, -декоративна, -як оберіг, -ігрова.
4. Відгадайте загадку: "Лежить брус через усю Київську Русь. На тому брусі 12 гнізд. У кожному гнізді по 4 яйця, а в кожному яйці по 7 курчат" Що це?
5. Типи писанок: 1. Крашанка. 2. Дряпанка. 3. Крапанка. 4. Мальованка. 5. Трав"янка. 6. Писанка. 7. Дерев"яна писанка. 8. Біла писанка. 9. Бісерна писанка. 10. Зернівка. 11. Інкрустована писанка. https://www.youtube.com/watch?v=UvkCoqvJJok
Завдання: намалювати крашанку та крапанку невеликого розміру, виконати кольоровий ескіз писанки-мальованки. Зразки ескізів:
7в - 04.11.21
Доброго дня! Сьогодні продовжуємо начання у дистанційному режимі.
Тема:Процес підготовки деталей виробу до оздоблення. Оздоблення виробу.
1. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення з дотриманням правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних норм.
2.Контроль якості виробу.
Проводимо контроль якості виготовленого виробу та підводимо підсумок своєї праці.
3. Остаточна обробка виробу.
Проводимо контроль якості виготовленого виробу та підводимо підсумок своєї праці.
3. Остаточна обробка виробу.
Завершити виготовлення виробу, надіслати фото.
Провести самооцінку виробу.Оцінювання виробу (за 12-бальною шкалою).1.Функціональність - .... 2.Ергономічність (зручність у використанні) - .....3. Естетичність (красота) - ....4. Екологічність - ....5. Економічність - .....6. Безпечність у використанні - .....7. Складність у виготовленні - ..... 8. Потребує багато часу на виготовлення - .....9. Середній бал.
Тема: "Технологія побутової діяльності. Основи малярних робіт".
1. Поняття малярні роботи. (ст.164)
2. Класифікація малярних робіт. (ст. 165-166)
3. Історичні довідки. (ст.165, 167)
4. Види малярних інструментів та приладів. (ст. 168-170)
5. Матеріали для малярних робіт. (ст. 170-172)
6. Правила безпечної праці. (ст.173) Намалювати в зошиті 2 заборонних знака зі ст. 173 (в червоному колі)
7. Технологія виконання малярних робіт.(ст.173-175)
2. Класифікація малярних робіт. (ст. 165-166)
3. Історичні довідки. (ст.165, 167)
4. Види малярних інструментів та приладів. (ст. 168-170)
5. Матеріали для малярних робіт. (ст. 170-172)
6. Правила безпечної праці. (ст.173) Намалювати в зошиті 2 заборонних знака зі ст. 173 (в червоному колі)
7. Технологія виконання малярних робіт.(ст.173-175)
Подивіться відео.
На наступному уроці виконаємо практичну роботу. Завтра - відеозустріч у групі.
7а-06.04; 7б-09.04
Доброго дня!
Тема: Практична робота "Застосування методу фокальних об"єктів для вдосконалення виробів".
Після ознайомлення з матеріалом у підручнику або за посиланням в інтернеті (ще раз передивіться):
https://prezi.com/i1plepkul7lr/presentation/ думаю, ви зрозуміли сутність методу. Застосовуваємо творчість та виконуємо практичну роботу в зошиті або на альбомному листку. Приклади є на ст. 160-163, або ви створюєте свій креативний об"єкт. Оформлення роботи в зошиті за таким алгоритмом:
1. Фокальний об"єкт досліджень - смартфон/ планшет/ комп"ютер (на вибір).
2. Що виконує цей об"єкт? ( записати функції)
3. Які об"єкти надали ці функції нашому виробу?
4. Що є зайвим, на вашу думку, у об"єкті, який досліджуєте?
5. Яку функцію потрібно додати у цей об"єкт, (на вашу думку)?
При бажанні, можна оформити роботу малюнками, як на ст. 160.
Фото виконаної практичної роботи надіслати - завдання.
Після ознайомлення з матеріалом у підручнику або за посиланням в інтернеті (ще раз передивіться):
https://prezi.com/i1plepkul7lr/presentation/ думаю, ви зрозуміли сутність методу. Застосовуваємо творчість та виконуємо практичну роботу в зошиті або на альбомному листку. Приклади є на ст. 160-163, або ви створюєте свій креативний об"єкт. Оформлення роботи в зошиті за таким алгоритмом:
1. Фокальний об"єкт досліджень - смартфон/ планшет/ комп"ютер (на вибір).
2. Що виконує цей об"єкт? ( записати функції)
3. Які об"єкти надали ці функції нашому виробу?
4. Що є зайвим, на вашу думку, у об"єкті, який досліджуєте?
5. Яку функцію потрібно додати у цей об"єкт, (на вашу думку)?
При бажанні, можна оформити роботу малюнками, як на ст. 160.
Фото виконаної практичної роботи надіслати - завдання.
7а - 30.03; 7б - 02.04.21
Переходимо до наступної теми. Отже:Тема: Основи проєктної діяльності. Метод проєктування - метод фокальних об"єктів.
https://ppt-online.org/88107
Уважно прочитай параграф 14 підручника, роздивись усі приклади, малюнки.
1. У 1923 році Еміль Кунце /Німеччина / запропонував метод фокальних об"єктів при проєктуванні. У 1950-х роках Чарльз Вайтинг /США/ вдосконалив метод та став основоположником цього методу.
2. Метод фокальних об"єктів - це метод пошуку нових ідей шляхом приєднання до об"єкта, який вдосконалюють, властивостей або ознак інших випадково обраних об"єктів.
3. Фокальний об"єкт - це об"єкт, на якому ми зосередили свій фокус уваги. Доприкладу - годинник на ст. 160. У житті людина використовує цей метод, не замислюючись над цим. Для чого?
4. Призначення методу: 1. удосконалення вже існуючих об"єктів ( не просто годинник, а той, що об"єднує у собі властивості інших речей, об"єктів ст. 160); 2. використовується для пошуку нових ідей у рекламі; 3. для розвитку уяви людини; 4. для знаходження креативних рішень у всьому.
https://ppt-online.org/88107 - перейдіть за посиланням та ознайомтеся з матеріалом, подумайте, який об"єкт будете вдосконалювати ( тобто застосуєте цей метод) на наступному уроці.