"Здоров'я, безпека, добробут"
22.05 Тема: Узагальнення знань . Виконай тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=851949
15.05 Тема: "Культура споживання ".
08.05 Тема "Земля - наш спільний дім".
01.05. Самостійна робота. 5 клас ЗБД
- Назви небезпечні місця в оселі.
- Напиши правила безпечної поведінки у вдома.
- Як запобігти інтернет-шахрайству?
- Що таке “фішинг”? Яка від нього небезпека?
- Назви свої правила “Ні” поводження з незнайомцями.
- Яке ти знаєш основне правило для дітей, щоб уникнути викрадення?
- Правила безпечного поводження під час грози вдома.
- Чим відрізняються поняття “повінь” та “паводок”?
- Безпечна поведінка під час повені, якщо ти вдома (приватний будинок або 1-2 поверхи багатоповерхівки).
- На ст. 201 виконай завдання №1 та №2 (а-1в; б-2в; в-3в).
- На ст. 207 правильну поведінку дітей (а-1в; б-2в; в-3в).
- На ст.209 виконай завдання №1 та №2.
24.04 Тема: Відпочинок на природі.
17.04 Тема: Стихійні лиха. Правила поведінки під час стихійних лих.
10.04 Тема: Безпека на дворі. Місця підвищенної небезпеки.
03.04 Тема: Ризики побутового травмування. Захист оселі.
Подивіться відео, почитайте §26.
№25-26. Розділ "Безпека в побуті та довкіллі".
Почнемо вивчати новий цікавий розділ. § 24 та 25. "
Профілактика пожеж та дії під час пожежі."
Уважно прочитай матеріал у підручнику, переглянь усі відео, які пропонуються, пройди опитування на ст. 178 та 185, також пропоную переглянути наступні відео (якщо немає підручника зокрема).
№24. Тема: Узагальнення знань з теми "Психічне, духовне, соціальне здоров'я".
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5493502 - пройти тестування за даним посиланням.
№23 Тема: Спілкування з однолітками. Дружба.
Прочитай матеріал параграфів, виконай завдання в кінці параграфа, ознайомся з інформацією, яка розміщена під QR-кодом.
№22. Тема: Стилі спілкування. Кола спілкування. (§ 21-22)
Прочитай матеріал параграфів, виконай завдання в кінці параграфа, ознайомся з інформацією, яка розміщена під QR-кодом.
№21 Сьогодні ознайомимся з додатковою темою до "Тиждня пожежної безпеки".
Тема: Пожежна безпека у громадських приміщеннях.
1. Поміркуйте зараз над такими питаннями: - Наскільки актуальною для кожного є тема уроку? - Які основні причини пожежі ви можете назвати? - Які основні методи боротьби з вогнем існують? (Усно) 2. Пожежа - неконтрольований процес горіння, виникає раптово, поширюється швидко. 3. Пожежна безпека - виключає можливість пожежі, а в разі необхідності - є заходи та засоби з усунення небезпечних факторів. 4. План-схема евакуації. 5. Первинні засоби гасіння пожежі. Згадайте, про які первинні засоби гасіння ми говорили з вами . 6. Типи вогнегасників Запам'ятайте різні типи вогнегасників, чим вони відрізняються, які є умовні позначки на них. 7. Пожежний щит. Завдання: пропоную зробити виріб "Пожежний щит" для участі у конкурсі.
№20. Тема: Умови ефективного спілкування. Вербальне та невербальне спілкування.
https://www.youtube.com/watch?v=_l6O64TSOiY
№19. Тема: Суспільні норми. Правила та закони.
Питання до розгляду: 1. Значення правил у житті людини. 2. Поняття "право". 3. Права дітей. 4. Обов'язки дітей. 5. Моральні норми. (ст.153). 6. Виконати завдання на ст.154. Подивись запропоновані відео у підручнику та на блозі.
№18. Тема: Людяність та співчуття.
Основні пункти теми: 1. Поняття співчуття ст.139. Подивись відео за кодом та поміркуй над питаннями. 2. Поняття доброчинність, турбота про безпритульних тварин, переглянь відео за кодом. 3. Пограй з друзями: на ст. 141 за кодом схована гра. 4. Завдання на ст. 143 виконай за можливістю.
№17. Тема: Емоційний інтелект.
Ознайомся з темою, переглянувши відео, у підручнику запропоновані QR-коди відкрий та ознайомся. "Мозаїка завдань до теми" - у кінці параграфу.
№16. Розділ "Психічне і духовне здоров'я". (2 семестр)
Тема: Ми - особливі. Унікальність людини. § 16.
1. Поняття унікальності людини (ст.125-126). 2. Вчимося толерантності ст. 127. 3. Працюємо командою ст. 128. 4. Виконати завдання на ст. 129.
№15. Тема: Узагальнення знань з теми "Фізична складова здоров'я".
1. Повтори матеріал, що вивчив. 2. Є 2 варіанта виконання тематичної роботи: 1 - пройти тест на платформі "На урок", 2 - виконати роботу з підручника на ст. 120-122. Обери зручний для себе формат відповідей. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2447047
№14 Тема: Профілактика "шкільних хвороб". 1. Правила збереження зору. (ст.109). 2. Вправи для очей на ст. 109. 3. Правила збереження постави ст.110-111. 4. Визначення маси свого наплічника ст.111. 5. Відповідай на питання у завданні "Мозаїка завдань до теми уроку".
№13 Тема: Корисний відпочинок. 1. Поняття стресу та дистресу. 2. Активний та пасивний відпочинок. 3. Правила здорового сну ст. 105, переглянь мультфільм. 4. Вплив медіа на здоров'я ст. 106. 5. На ст. 107 виконай завдання.
№12. Тема: Рухова активність і здоров'я. 1. Поняття рухової активності ст.93. 2. Гіподинамія та її наслідки. 3. Переваги активного способу життя. 4. "Сім днів руху" ст. 96, Склади собі вправи для виконання. 5. Активні розваги, який спорт доступний?. 6. Перша допомога при травмуванні. ст.99. 7. Переглінь додаткові завдання та виконай на ст. 101.
№11. Тема: Вчимося вчитися. 1. Ознайомся з поняттям аудіали, візуали, кінестетики ст. 85. 2. Правила активного слухання та запам'ятовування. 3. Як краще підготуватися до контрольної роботи. ст.88. 4. Виконай завдання на ст. 89.
№10. Тема: Учимося самостійно.§10. 1. Ознайомся з важливістю виконання домашнього завдання на ст.79. Що допомагає або заважає виконувати його? Перейди за першим QR-кодом і подивись мультфільм, за другим - визнач, які твердження правильні, які - ні. 2. Ознайомся з правильним облаштуванням робочого місця (ст.80). Проаналізуй правильність облаштування твого робочого місця вдома. Скористайся порадами на ст.80 ( QR-коди ). 3. Для покращення самостійного навчання існують помічники. Скористайся цифровими джерелами навчання на ст.81. 4. Вчасно відпочивай, це допоможе тобі якісно виконати домашні завдання. Ознайомся з вправами для відпочинку на ст. 82. 5. Опрацюй питання на ст.83: "Мозаїка завдань до теми".Переглянь відео до теми:
№ 9. Тема: Керування часом. §9. 1. Ознайомся з поняттям важливі та неважливі справи. (ст.74). 2. Склади перелік своїх справ за день та подивись, які з них важливі та не зовсім важливі, найважливіші. 3. Ознайомся з поняттям тайм-менеджмент та чеклист. (ст.75). 4. Склади свій план на тиждень, допоможе у цьому інформація, яка розміщена за QR-кодом. 5. Попрацюй з крос-тестом на ст.76 та прочитай пам'ятку. 6. Опрацюй питання на ст.77: "Мозаїка завдань до теми".
№8. Тема: Мотивація до навчання. §8. 1. Поміркуй над питаннями: Які зміни відбулися у навчанні (4 клас та 5 клас), У відвідуванні та дисципліни у школі ? Що стало для тебе краще? Які зміни до вподоби? 2. Прочитай притчу на ст.68, обговори з рідними її зміст. Вислови свою думку. 3. Вправа: Яка півкуля активніше? На ст. 69 виконай вправи за малюнками. 4. Розвиток взаємодії між пікулями. Виконай завдання на ст. 70. 5. На ст. 70 та 71 проскануй QR-код переглянь інформацію, виконай вправи, потренуйся. 6. Завдання: виконати "Мозаїку завдань" на ст. 72. Оціни свої досягнення.
№7. Тема: Засоби безпеки у транспорті. § 7. 1.Ознайомлення з засобами безпеки у транспорті ст.57., розглянь малюнки. 2. Правила поведінки під час аварій ст.58. 3. Правила поведінки під час пожежі у салоні авто. ст.59. 4. Виконай завдання у "Мозаїці завдань до теми" в кінці параграфа. Повтори матеріал, що вивчив. 5. Є 2 варіанта виконання тематичної роботи: 1 - пройти тест на платформі "На урок", 2 - виконати роботу з підручника. Виконай зручний для себе формат відповідей.
1. Тематичний тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7767261 - це тест , за бажанням можна пройти його, натиснувши на посилання, тоді писати на листку не потрібно. Результат тестування не присилати, я буду його бачити на своїй сторінці.
2. Тематичну роботу виконай у зошиті або на окремому листку. Питання для роботи розміщенні на ст.62-64 під назвою "Мозаїка завдань до розділу "Безпека на дорогах". Фото сторінки з відповідями надішли або у вайбер- групу або на електронну пошту - pochta.leny@gmail.com Обов'язково вказати : прізвище, ім'я, клас
№6. Тема: Безпека у громадському транспорті. Правила поведінки пасажира. Підготовка до тематичної атестації. 1. Види громадського транспорту (ст.48). 2. Безпека у салоні автомобіля. (ст.49). Проскануй QR-код та переглянь інформацію. (Відео про безпеку салона). 3. Безпека та небезпека електротранспорту. 4. Правила поведінки у автобусі ст.51. Проскануй QR-код та переглянь інформацію. 5. Ознайомся з правилами користування метрополітену. 6. Виконай "Мозаїку завдань" до теми ст.55.
№5 Тема: Безпека на зупинках громадського транспорту. Дорожні знаки. 1. Види громадського транспорту. (ст.42). 2. Зупинка буває небезпечною? 3. Що дозволено робити на зупинці, а що ні? (ст.43) 4. Переходимо дорогу безпечно. 5. Завдання: виконати "Мозаїку завдань" на ст. 46.
№4. Тема: Правила для пішоходів (ст.35). 1. Ознайомитися з поняттям багатосмугової дороги, транспортним потоком, осьовою лінією, острівком безпеки на ст. 35. 2. Хто такий пішохід? На ст. 36 проскануй QR-код та переглянь інформацію. 3. Пам'ятка безпеки - прочитай (ст.38). 4. Засоби безпеки пішохода ст.39. Проскануй QR-код та переглянь інформацію. 5. Завдання: на ст. 40 виконай "Мозаїку завдань" та оціни свої досягнення.
№3. Тема: Поняття добробут. §3. 1. Що таке добробут? Прочитай ст. 24, знайди та випиши. 2. Потреби і бажання людини ст. 25. Почитай, проскануй QR-код та подивись мультик. 3. На ст. 26 знайомся із життєвими навичками, поміркуй - які тобі потрібно розвивати додатково. 4. Поняття підприємливість на ст.27, а в тебе є така риса? Проскануй QR-код та переглянь відео. 5. Проаналізуй - наскільки ти успішна людина (ст.28). 6. Завдання "Мозаїка" ст. 29, відповідай на питання. Успіху! Якщо ти досі не скачав підручник - подивись наступне відео.
№2. 11.09 Тема: Принципи безпеки життєдіяльності. § 2. 1. Поняття безпека та небезпека. 2. Принципи БЖД (безпеки життєдіяльності). 3. На ст. 13, 17 просканувати QR-код, виконати завдання. 4. Назвати небезпечні ситуації на ст. 18. 5. Ознайомитися з алгоритмом дій ст. 19. 6. Розглянути життєві ситуації на ст. 19. 7. Завдання на ст. 22 виконати.
№1. Тема: Здоров'я і спосіб життя. Вплив здорового способу життя (ЗСЖ) на здоров'я.
Вітаю! На вашу думку - "Здоров'я - найбільший скарб людини" - так чи ні? Поясніть свою думку (усно). Чи згодні ви з виразом: "Моє і твоє життя цінне та неповторне". Що ви про це думаєте?
Ознайомтеся з § 1 підручника "Здоров'я, безпека та добробут" (Воронцова, Пономаренко) 5 клас. Зверніть увагу на сучасне уявлення про здоров'я, алгоритм дій у разі погіршення самопочуття, різні види термометрів. На ст.15 розберіть "Мозаїку завдань до теми". Перегляньте відео до уроку.