6 кл. Технології


Код для зустрічі       https://meet.google.com/fjx-zpef-

irw

17.05. Тема: Узагальнення знань. Виконай завдання тесту.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2470826

10.05 . Завдання: намалювати ескіз кольоровий писанки та розмалювати яйце, можна дерев'яне, це тим хто не зробив. 

30.04-03.05  Тема: Орнаменти , символи та кольори у писанкарстві, їх значення.

1. Орнамент писанки складається зпоєднання певних знаків-символів та кольорової гами. Відомо більше 100 символів. Кожен може створити свою неповторну писанку, підбираючи певні знаки та кольори.
2. Подивіться відео, оберіть 3-4 символа та намалюйте їх.
3. Завдання: сьогодні ви намалюєте ескіз писанки  на А4 (альбомному листі), використовуйте обрані орнаменти, їх значення та значення кольорів. Ескіз - має бути художній (кольоровий) .
Цю практичну роботу надсилайте на пошту або у вайбер-групу

23-26.04 Тема: Основи технології писанкарства.

Музей "Писанки" у Коломиї, єдиний у світі: https://www.youtube.com/watch?v=AuoLGW5aH_8
План.
1Писанкарство - це вид декоративно-ужиткового мистецтва, має стародавні коріння, характеризується вишуканими символами, орнаментальними мотивами, це допомога силам добра і світла. Пісня про Писанку:https://www.youtube.com/watch?v=GCNSA9JJSaA
Завдання: знайти та прочитати легенди про писанку, їх багато на сторінках інтернету.
 Легенда про Писанку: https://www.youtube.com/watch?v=X5iuW-CLiv0 
2. Писанка вважається оберегом людини, тому що при роботі з нею використовується вода, вогонь, бджолиний віск та цілий ряд символів.  Хто виготовляв її у давнину? -жінки, -сільсьі дівчата, -монастирські ченці, -іконописці, - міські панночки, -пахарі, робили для себе та родичів, тому техніка виготовлення відрізнялася. 
3. Функції писанки: - обрядова, -декоративна, -як оберіг, -ігрова.
4. Типи писанок: 1. Крашанка. 2. Дряпанка. 3. Крапанка. 4. Мальованка. 5. Трав"янка. 6. Писанка. 7. Дерев"яна писанка. 8. Біла писанка. 9. Бісерна писанка. 10. Зернівка. 11. Інкрустована писанка.       https://www.youtube.com/watch?v=UvkCoqvJJok
Завдання: виконати кольоровий ескіз писанки-мальованки.  Зразки ескізів:  https://www.youtube.com/watch?v=FdndJ1NpHmg

16-19.04   Тема: Об"єкт проєктної діяльності "Писанка".            

1. Українська писанка - культурний символ України.

2.Обрядове значення писанок.
https://m.youtube.com/watch?v=jrHRJazXego&feature=emb_logo
3.Види писанок, їх особливості.
https://m.youtube.com/watch?v=AuoLGW5aH_8 - цікаві факти та музей Писанки (єдиний у світі)

09.04-12.04 Тема:  Використання біоформ у створенні виробів.

Перегляньте відео, у підручнику прочитати ст. 11-13.


02.04-05.04  Тема: Основи проєктуання. Графічне зображення виробів.

Перегляньте відео, у підручнику прочитати ст. 15-19.

https://www.youtube.com/watch?v=k0AzAWqTegY  - Графічне зображення у проєктуванні.

Шановні учениці дистанційного та сімейного навчання! Завершуйте роботу над своїм виробом та обов'язково фото виробу відправте у вайбер -групу з трудового навчання класу або на пошту

№24 Тема: Види оздоблень відповідно до обраних технологій та технік.


№23  Тема: Виготовлення виробу. Способи обробки та з'єднання деталей виробу. Вимоги до готового виробу. Дотримання правил безпечної праці під час роботи над виготовленням виробу.

https://korysni-porady.info/poradi-batkam/815-yak-zrobiti-lyalku-motanku-svoyimi-rukami.html  -  переглянь відео по виготовленню ляльки -мотанки. Виконай ту модель виробу, яка тобі сподобалась. Фото надішли у вайбер-групу класу.

№22 Тема: Технологічна послідовність виготовлення виробів.

1. Ознайомлення з  технологічною послідовністю виготовлення виробів. 2.Матеріали та інструменти для виготовлення виробів. 3. Складання технологічної карти виготовлення виробів. 4. Визначення орієнтовної собівартісті виробу.


№21  Тема: Вибір та обгрунтування теми проєкту.

1. Проєктування форми та оздоблення.  2. Пошук зразків виробів.  3. Аналіз подібних виробів.  4. Створення графічного зображення виробу.  5. Ескіз виробу.

№20 Тема:  Об'єкт проєктної діяльності: Вироби в етнічному стилі. Лялька-мотанка.

1. Види та техніки створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.  2. Лялька-мотанка - українська народна іграшка. 3. Ознайомлення з видами та техніками. 4. Особливості створення та використання ляльки- мотанки.

№19. Тема: Приготування та подавання бутербродів. Дотримання техніки безпеки. Для ознайомлення з матеріалом теми подивись відео.

№18. Тема: Об'єкт проектної діяльності "Бутерброди".  Технологія приготування простих відкритих бутербродів. Визначення орієнтовної собівартості виробу. Складіть рецепт улюбленого бутерброду та підрахуйте його вартість. За бажанням зробіть цю страву, дотримуючись усіх правил безпеки.



№ 17. Тема: Технологія побутової діяльності та самообслуговування .   1. Культура споживання їжі. 2. Етикет за столом. 3. Для ознайомлення з матеріалом теми подивись відео.



№16.  Тема: Вступ.Інструктаж з техніки безпеки та охорони праці. Правила виконання практичних робіт.  https://m.youtube.com/watch?v=Fr-OIorad3s&t=96s - відео (техніки безпеки).  Вітаю! Сьогодні повторюємо техніку безпеки, правила виконання практичних робіт. Перегляньте відео та пригадайте правила безпечної праці. Пригадайте, які вироби виготовили у 1 семестрі.

https://m.youtube.com/watch?v=fCQAYpr4NQ4 - 1 частина   https://m.youtube.com/watch?v=0QuAS8CZuYE - 2 частина

№14,15   Тема: Технологія побутової діяльності та самообслуговування.  1. Ознайомлення з проєктною діяльністю "Здоров'я і краса мого волосся".   2. Фактори, що впливають на стан волосся, їх здоров'я.  3.  Предмети та засоби догляду за волоссям.  4. Визначення типу волосся та вміння доглядати за ними.


№12,13  Тема: Виготовлення виробу. Оздоблення виробу. Захист проєкту.   1. Дотримуючись усіх правил безпечної праці, працюємо над виготовленням виробу. 2. Оздобити виріб . 3. Завершити роботу над виробом. 4. Провести самоаналіз своєї роботи та самооцінювання. Оцінити якість, екологічність, економічність, зручність у використанні, наявність недоліків. 5. Навчиться презентувати свою роботу. 6. Підсумок: чи сподобалось працювати над цим проєктом? - як би у майбутньому покращила свій виріб, що змінила би?

№11. Тема: Прийоми роботи з різними інструментами. Особливості обробки матеріалів. Технологічний процес виготовлення виробу. Організувати безпечне робоче місце для роботи.     1. Важливість розуміння правильного використання інструментів різного призначення (ножиці, канцелярський ніж, голки).2. Раціональне використання матеріалів при виготовленні виробів.  3.  Способи обробки та з'єднання деталей виробу . 5. Розрахунок вартості витрачених матеріалів при виготовленні виробу. 6. Вдосконалення вміння працювати із схемами.

№10. Тема: Добір матеріалів та інструментів для виготовлення виробів.   1. Після обрання моделі-аналогу для виготовлення, поміркуй чим та з чого можна його виготовити. 2. Намалюй художній ескіз виробу (кольоровий). 3. Намалюй схему (якщо це потрібно для роботи). 4. Пригадай правила безпечної праці при роботі з ріжучими інструментами.


№9. Тема:  Оформлення проєктно-конструкторської документації.   1. Організаційний етап -ознайомлення з історією виникнення та розвитку виробу, з потрібними матеріалами та інструментами.  2.Намалювати технічний та художній ескіз виробу (кольоровий).  3. Пригадати правила безпечної праці під час виготовлення виробу. 



 

№8. Тема: Об'єкт проектної діяльності "Браслет з намистин "Шамбала".   1. Вибір та обґрунтування теми проєкту. 2. Планування роботи з виконання проєкту.  3. Знайти моделі-аналоги та оберіть зразок для себе. 4.  Перейдіть за посиланням, ознайомтеся з інформацією.     https://www.dombusin.com/uk/articles/kak-splesti-braslet-shambala.   Ознайомитися з деякими зразками виробу можна у відео.


№7. Тема: Остаточна обробка виробу.         1. Завершуй роботу над виробом. 2. Оціни якість своєї роботи. 3. Чи виникли труднощі при виконанні? 4. Чи виявили недоліки? 5. Яке оздоблення використали? 6. Яких правил з техніки безпеки при виготовлення виробу дотримувалися?   Зроби фото свого виробу та відправ  у вайбер- групу або на електронну пошту   -   pochta.leny@gmail.com  Обов'язково вказати : прізвище, ім'я, клас

№6. Тема: Кріплення оздоблювальних елементів до основи.    1. Існує багато варіантів кріплення до основи, в залежності від виду техніки, яку ви обрали. Приклеїти, вишивати нитками, використати клейовий пістолет, скотч. 2. Розрахунок вартості матеріалів. Додати усі витрати на виготовлення виробу: вартість картону, паперу, ниток, клею тощо. 3  Самооцінка власного виробу, його якості, охайності, екологічності, економічності, простоти виготовлення. 


№5. Тема: Виготовлення оздоблювальних елементів (вишивання, квілінг, аплікація).  Спочатку трохи теоретичного матеріалу.  1. Вироби-аналоги (ст.11). Ознайомитися з поняттям виробів-аналогів. 2. Що вивчає наука біоніка? На ст. 12 - почитай. 3. Де застосовують біоформи? Ознайомся на ст. 13.  Практична робота:  Виконання малюнку виробу з використанням біофрм. (ст.13)      Переглянь відео та обери свій спосіб оформлення оздоблювальних елементів.



№4. Тема: Об'єкт проектної діяльності "Листівка" або "Закладка" (на вибір) 1. Обґрунтувати вибір проекту. 2. Спланувати роботу. 3. Знайти моделі-аналоги виробу. 4. Виконати графічне зображення виробу. 5. Добрати матеріали та інструменти для виготовлення.   У підручнику розміщено проект №4 та №5 - листівка, закладка (на вибір).

№3. Тема: Основи проектування та матеріалознавства.  1. Ознайомитися з інформацією § 1 (ст.7-10), зверніть увагу на питання: - проектування; - етапи проектування.

2. Практична робота. Взяти 2 клаптика тканини (маленький розмір), розглянути та знайти лицьовий та виворотній бік тканини. Які є відмінності?  Потягніть клаптик в різні боки та визначте нитки основи (вони не тягнуться) та нитки піткання (розтягуються). Приклеїти в зошит та позначити : лицьовий бік, виворотній бік та нитки основи.

№2. Тема: Натуральні волокна рослинного походження. §6 (підручник "Технології. 6 клас. І. Ходзицька."). Відео до перегляду для вивчення теми:


Питання для ознайомлення:  1. Тектильні волокна; 2. Волокна бавовни; 3. Волокна льону; 4. Цікаві факти.     Згадати, що таке конструкційні матеріали, їх види.  Практична робота. Виготовлення підставки з паперового стаканчика.    https://m.youtube.com/watch?v=j4LnwjgTrJs&list=LL&index=4&pp=gAQBiAQB

№1.  Тема: Вступ. Інструктаж з техніки безпеки та охорони праці. Правила виконання практичних робіт.  https://m.youtube.com/watch?v=Fr-OIorad3s&t=96s - відео (техніки безпеки).

Вітаю! Сьогодні повторюємо техніку безпеки, правила виконання практичних робіт. Перегляньте відео та пригадайте правила безпечної праці. Пригадайте, які вироби виготовили у попередньому році, запропонуйте свої ідеї для виробів. Успіхів!

Відео з техніки безпеки:   https://m.youtube.com/watch?v=fCQAYpr4NQ4 - 1 частина

https://m.youtube.com/watch?v=0QuAS8CZuYE -2 частина